Da li ste spremni da platite postavljanje linka na Instagramu?

Korisnici se već dugo žale na to što na Instagramu nije moguće uneti link ka određenoj adresi prilikom objavljivanja fotografije.

Instagram influenseri i brendovi koji ih angažuju radi oglašavanja svojih proizvoda, možda će u budućnosti moći da postavljaju linkove unutar opisa fotografija, prenosi The Verge. Ukoliko se Facebook odluči da uvede dugoočekivanu opciju, za čiju je zaštitu podneo patentnu prijavu nadležnom telu, ona će se verovatno naplaćivati, sudeći po jednoj od ilustracija iz zahteva koji se pojavio u javnosti. 

Korisnici se već dugo žale na to što na Instagramu nije moguće uneti link ka određenoj adresi prilikom objavljivanja fotografije. Umesto toga, veb adresa u opisu slike prikazuje se se kao klasičan tekst, bez mogućnosti da korisnik na njega klikne i brže stigne do željenog sadržaja — npr. stranice za kupovinu proizvoda, bloga… 

Većina „običnih” korisnika problem rešava tako što korisne linkove ostavlja u opisu same stranice, dok verifikovani korisnici mogu da ih postavljaju, ali samo na svojim „story-jima”. 

Ukoliko se čelnici Facebook-a odluče da sprovedu u delo takvu opciju, ona će funkcionisati na sledeći način: kada onlajn sistem uoči da opis slike sadrži link ka proizvodu ili stranici, korisniku koji objavljuje fotografiju biće ponuđena mogućnost da plati novčanu naknadu kako bi link postao aktivan. 

Međutim, pitanje ostaje da li bi brendovi i Instagram influenseri bili spremni da plaćaju za svaki URL koji ostave u opisima slika. Takva funkcionalnost bi svakako predstavljala dodatni izvor prihoda za društvenu mrežu, a verovatno i za njene korisnike, budući da bi potencijalnim kupcima ubrzala pronalaženje željenog proizvoda. 

Nije poznato kada će, i da li će uopšte, ova opcija biti uvedena. Kako objašnjava CNN, iako je svrha patenata da zaštite intelektualnu svojinu, u tehnološkoj industriji kompanije ih često koriste kako bi one i njihovi zaposleni bili označeni kao kreativniji i inovativniji od konkurencije.

Predstavljamo poslodavca
Telesign_logo-1-1.jpg

TeleSign

Connect & Protect Online Experiences

TeleSign povezuje i štiti svoje korisnike uz pomoć sofisticiranih rešenja za utvrđivanje i proveru identiteta internet korisnika. Uz pomoć API, koji omogućuje samu komunikaciju, registraciju korisnika i data insight, mi smo u mogućnosti da rešimo svakodnevne izazove koje naši korisnici imaju povezujući tako njihovu poslovnu stranu sa složenom stranom globalnih telekomunikacija.

Danko Novović

Unesite termine za pretragu