Cyberpunk 2077 na dan lansiranja zaradio više od troškova za 8 godina razvoja

Cyberpunk 2077  je privukao više od milion istovremenih igrača na Steamu kada je lansiran, postavivši novi rekord u igri za jednog igrača.

Jovana Milenković
15/12/2020

Video igra Cyberpunk 2077 je za samo jedan dan uspela da vrati sve troškove svog razvoja, koji je trajao više od osam godina, piše PC Gamer

Nije poznato koliko je zapravo koštalo stvaranje i stavljanje na tržište Cyberpunk 2077. CD Projekt nije objavio brojke, ali njegova prezentacija zarade u trećem kvartalu 2020. godine navela je „razvojne troškove” od početka 2018. godine od oko 111 miliona dolara. 

Takođe, putem svog Twitter naloga za odnose sa investitorima, objavili su da su prihodi samo od Steam-a premašili 50 miliona dolara, i to dve nedelje pre objavljivanja igrice. Ukoliko se tome doda zarada na preostalim platformama i pretpostavljeni nagli rast broja prednarudžbina, jasno je objašnjenje kako je igrica uspela da stvori profit u jednom danu.

Uprkos tome što se možda požurilo sa plasiranjem, koje je bilo bolje odložiti za narednu godinu zbog tehničkih nedostataka, igrica je ostvarila veliki prodajni uspeh. Tome u prilog govori podatak koji je izneo CD Projekt da su prednarudžbine za Cyberpunk2077 znatno veće od The Witcher 3: Wild Hunt i da ih je bilo preko 8 miliona, što je najviše u istoriji. 

Takođe, Cyberpunk 2077  je privukao više od milion istovremenih igrača na Steamu kada je lansiran, postavivši novi rekord u igri za jednog igrača.

Jovana Milenković

Objavio/la članak.

utorak, 15. Decembar, 2020.

IT Industrija

🔥 Najčitanije