CarGo predstavio novu funkcionalnost — biznis klasa od 150 limuzina od Nove godine na ulicama Beograda

Među novim vozilima naći će se 10 električnih automobila što je, navodi Guberenić, deo plana kompanije da se pomogne u uštedi energije i očuvanju sredine.

Marko Marković - 4. Decembar, 2019.

Na CEO Summit-u održanom u Crowne Plaza hotelu u Beogradu, Vuk Gubernić, direktor kompanije CarGo, predstavio je novu funkcionalnost aplikacije — biznis klasu. Kako je rekao, vrednost ove investicije iznosi šest miliona evra, a kompanija je sama finansira.

Ponosni smo na to što je naš softver samoodrživ, što znači da sami finansiramo sve investicije. Izabrali smo teži put, ali nam on omogućava i neke prednosti, kao što je nezavisnost u donošenju poslovnih i strateških odluka. Naravno, reč je o investiciji koja je podeljena u veći broj rata, ali smo posebno ponosni na održiv poslovni model koji smo napravili.

Usluga je već sada dostupna, a Guberinić je najavio da će se kompletirana flota od 150 crnih limuzina naći na ulicama Beograda do Nove godine. Trenutno je na raspolaganju 55 vozila modela Jaguar F Pace, Toyota Camry, Volkswagen Arteon i Renault Talisman.

U ponudi se već nalazi i Jaguar I-Pace, prvi potpuno električni Jaguarov model, kao deo plana da flota sadrži deset električnih automobila. Kako je Guberenić rekao, vizija kompanije je zeleni Beograd i Srbija, a veruju da tehnologije mogu da pomognu u uštedi energije i očuvanju sredine.

Uvođenje nove, biznis, klase kao ideja se rodilo kada je prepoznato da klijenti CarGo-a imaju različite potrebe.

Nekome je važno da samo ode od tačke A do tačke B, nekome važno da dobije pomoć do bolnice ili škole, ali postoji i posebna kategorija poslovno orijentisanih članova udruženja koji imaju drugačije potrebe. Njihove potrebe ne uključuju samo brzinu pomoći, već i veći komfor u pružanju usluge, pomoć poslovnim partnerima, prilikom poslovnih događaja…

U odabiru članova Udruženja koji će upravljati limuzinama biznis klase kompanija je uvela dodatne uslove koji moraju biti ispunjeni.

Novim limuzinama će upravljati obučeni članovi Udruženja građana CarGo, koji su već dugo u sistemu, imaju veliko iskustvo u pružanju pomoći drugim članovima, kao i dugogodišnje iskustvo u pružanju maksimalne bezbednosti.  Svakako, zbog kategorije članova, neophodno je znanje engleskog jezika, različitih visokih standarda, ali kao i za sve druge neophodne su potvrde o neosuđivanosti i da se ne vodi postupak.

Članovi Udruženja inače nisu vlasnici automobila, već su oni investicija CarGo-a u saradnji sa partnerskim kompanijama. Članovi koji ih koriste imaju ugovore u skladu sa zakonom.

Kako kažu iz kompanije, naknada za korišćenje dodatne biz funkcionalnosti aplikacije biće nešto viša od standardne ponude — u visini cena taksija.

Što se tiče odnosa CarGo-a i taksi udruženja, godina koja je na izmaku je bila prilično burna. Ipak, u jeku previranja CarGo je najavio širenje svoje usluge na Novi Sad do marta sledeće godine, a potom potencijalno i na druge gradove u Srbiji. Još ranije su svoje usluge počeli da nude u tri države — Švajcarskoj, Austriji i Francuskoj.

Guberinić je za Netokraciju nedavno najavio da će kompanija ući u domen digitalnih transakcija i slanja novca kroz novi servis CarGo Pay. Ideja je da se napravi digitalni novčanik, za koji će klijenti biti vezani i moći da plate bilo koju uslugu, pa čak i ako su u pitanju offline prodavnice.