Beogradski startap Newscurve prodat italijanskoj Neodati

Beogradski startap Newscurve, čija veb aplikacija omogućava naprednu analitiku na osnovu koje onlajn mediji unapređuju svoje sadržaje i posećenost, prodat je italijanskoj firmi Neodata Group. Newscurve je alat za onlajn medije koji im omogućava da maksimizuju vrednost svojih sadržaja pružajući im informacije o njihovoj uspešnosti u realnom vremenu. Urednici mogu videti koje članke treba duže

Vukašin Stojkov
15/05/2012

Beogradski startap Newscurve, čija veb aplikacija omogućava naprednu analitiku na osnovu koje onlajn mediji unapređuju svoje sadržaje i posećenost, prodat je italijanskoj firmi Neodata Group.

Newscurve je alat za onlajn medije koji im omogućava da maksimizuju vrednost svojih sadržaja pružajući im informacije o njihovoj uspešnosti u realnom vremenu.

Urednici mogu videti koje članke treba duže da drže na udarnim pozicijama, koje da sklone, koji sadržaji su neočekivano popularni, a koji imaju nisku uspešnost. Uz sve ove informacije mediji mogu trenutno da reaguju kako bi dobili što bolje rezultate i što veću čitanost. Medju trenutne klijente Newscurvea spadaju RTS, Kurir, slovenačka Adria Media i drugi.

Neodata Group je vodeći igrač na tržištu tehnoloških rešenja za onlajn izdavaštvo u Italiji, sa jakim ambicijama za širenje na američko i druga tržišta. Kompanija klijentima pruža niz alata za analitiku i optimizovanje plasiranja digitalnih sadržaja.

U paletu usluga firme spadaju tehnologije za serviranje oglasa na različitim platformama, optimizaciju sadržaja, alate za preporučivanje, napredne analize velikih količina podataka – data mining, text mining i drugo.

U februaru ove godine Neodata je primila investiciju u visini od 2.5 miliona   od milanskog investicionog fonda Principia.

Ovim spajanjem, Newscurve će dobiti nove B2B klijente kojima inače ne bi imali prilaz i dalje će se razvijati uz oslanjanje na postojeća tehnološka rešenja Neodate.

“Neodata Group je idealna organizacija za dalji razvoj Newscurve tehnologije. Oni dele našu strast za inovacijom i mi smo apsolutno oduševljeni prilikama koje će ovaj dogovor stvoriti.” – Boris Krstović, ko-osnivač

Newscurve će u budućnosti biti sastavni deo Neodatine ponude ali će zadržati visok nivo autonomije i njegovi osnivači, Boris Krstović i Slobodan Utvić, će nastaviti da vode razvoj proizvoda. Iznos za koji je firma prodata nije objavljen.

Više o Newscurveu i ovoj prodaji pročitajte u ekskluzivnom intervjuu sa Borisom Krstovićem, a celom timu čestitamo na postignutom dogovoru i nadamo se da je ovo tek prvi u nizu uspešnih “izlaza” (prodaje startapa) na domaćoj startap sceni.

Vukašin Stojkov

Objavio/la članak.

utorak, 15. Maj, 2012.

IT Industrija

🔥 Najčitanije

bojan

sreda, 16. Maj, 2012.

dobra vest! cestitam