Beogradski Flock Social dostigao 6-cifrene mesečne prihode od softvera za Instagram oglašavanje

Uvećaj svoj Instagram nalog i proširi domet, slogan je beogradskog startapa Flock Social, koji je od osnivanja 2017. do danas prošao razne faze. Sada ima više od 5.000 klijenata i, kako ekskluzivno saznajemo iz ove firme, mesečni prihod (MRR) u veoma zavidnom šestocifrenom deviznom iznosu. 

Rast popularnosti Instagrama kao društvene mreže i sve veći broj korisnika, doveo je do novih poslovnih i marketinških strategija. Brendovi su hteli da budu što vidljiviji, a influenserima su potrebni pratioci, kako bi prodavali svoje usluge. U skladu s tim došlo je do poplave kompanija koje nude različite načine za povećanje broja pratilaca na toj društvenoj mreži. 

Među njima se našla i beogradska firma Flock Social koju su zajedno osnovali Aleksandar Besarović i Nikola Cicmil. Te 2017, kada su krenuli, bili su pre marketinška agencija nego tehnološka kompanija. Flock je danas razvija softver za automatizaciju razvoja interakcija i rasta poslovnih naloga na Instagramu. 

Promena Instagram algoritma

Svojim klijentima pomažu da uvećaju broj pratilaca na toj društvenoj mreži, ali i da povećaju interakcije, kako bi njihove objave stigle do što većeg broja ljudi. Deluje kao usluga tražena na tržištu i ne nužno težak zadatak s obzirom na tadašnja pravila Instagrama i zaista to nije ni bio, sve do prošle godine. 

Tada Instagram menja svoj algoritam, koji uočava automatizovane interakcije i tako profili koje uslužuju brojne agencije na tržištu više ne uspevaju da postignu željene rezultate. Šta više, ukoliko Istagram uoči takvu aktivnost, objave tih profila će se još ređe prikazivati pratiocima. To znači da i sa uvećanjem broja pratilaca, vašu objavu vidi manje, umesto više korisnika. 

Tranzicija iz marketinške u tehnološku firmu

Flock Social je stoga napravio tranziciju iz marketinške u tehnološku firmu i uprkos tome što su konkretna rešenja pod velom tajne rezultati su vidljivi kada se sagleda brz rast firme, koja je inače finansirana sopstvenim resursima, bez spoljne investicije. 

Softver trenutno koristi više od 5.000 biznisa i pojedinaca, a namenjen je influenserima, onlajn prodavnicama, lokalnim biznisima, fotografima i preduzetnicima. 

Kako i sami tvorci kažu, ideja je da dobijete više pratilaca, s više pratilaca i više reakcija, s većim brojem reakcija veći prihod, jer cilj je da vaši pratioci postanu vaši klijenti i kupci. Broj Flockovih klijenata konstantno raste, a pomenutu brojku su postigli za šest meseci. Trenutno ostvaruju šestocifreni mesečni prihod i, kako iz firme kažu, ambicija je da postanu unicorn. 

Predstavljamo poslodavca
Telesign_logo-1-1.jpg

TeleSign

Connect & Protect Online Experiences

TeleSign povezuje i štiti svoje korisnike uz pomoć sofisticiranih rešenja za utvrđivanje i proveru identiteta internet korisnika. Uz pomoć API, koji omogućuje samu komunikaciju, registraciju korisnika i data insight, mi smo u mogućnosti da rešimo svakodnevne izazove koje naši korisnici imaju povezujući tako njihovu poslovnu stranu sa složenom stranom globalnih telekomunikacija.

Petar Paunović

Unesite termine za pretragu