Novosadski BeeShaper sa 10.000 korisnika najveća regionalna blogerska i Word-of-Mouth platforma

Nakon 8 meseci od početka rada uz nekoliko akvizicija i sopstvenog proizvoda ova platforma dosegla je svakog drugog korisnika interneta u regionu, a nedavno je integrisala i preko 400.000 blogera

Zoja Kukić
09/06/2015

Platforma BeeShaper koju je pokrenula Dragana Đermanović, jedna od vodećih PR i internet marketing stručnjaka u regionu, ovog meseca proslavila je svojih prvih 10.000 korisnika na regionalnom tržištu.

S obzirom da se radi o prilično novom konceptu povezivanja brednova sa ljudima, ovaj početni rezultat potvrda je ideje iza koje je stala Dragana i njen PRPepper tim:

Preponosna sam na svoj tim, korisničku podršku koju smo razvili i kvalitet interakcije koju pokrećemo za naše klijente iz kampanje u kampanju. Gotovo da nema industrije i značajnije inovativne kompanije, koja nije koristila BeeShaper ili ne planira da to učini u skorije vreme.

Sada su kampanje vođene glasom ljudi – ljudi koji vole i razumeju vaš brend! Sa preko 1.000 jedinstvenih statusa po kampanji na svim mrežama, svoje mesto na društvenom webu mogu da pronađu čak i oni brendovi koji nemaju razvijen nastup na internetu.

BeeShaper ima za cilj da poboljša promociju brendova na društvenim mrežama tako što će omogućiti transparentnu promociju proizvoda i brendova od strane njihovih korisnika, koji će za ovaj vid promocije biti kompenzovani. Zanimljivo je da je stopa konverzije statusa u akciju 25%

Ovaj startap je prvenstveno nastao kao interni alat PRPeppera, jer su zaključili da je za uspešnu promociju na društvenim mrežama potrebna iskrenost i onog trenutka kada se u nju posumnja efekti bilo kakve promocije se znantno smanjuju. Sada se među njihovim klijentima nalaze regionalne digitalne agencije, kompanije iz sektora telekomunikacija, medija, finansija, edukacije i brendovi u kategoriji roba široke potrošnje.

Model promocije na BeeShaperu podrazumeva da kompanija prijavi kampanju nakon čega se povezuju sa svojim idelanim predstavnicima – korisnicima društvenih mreža, društvenih medija, i blogerima. Ovakav “eko sistem” marketinga 3.0 je prirodan kako za kompanije, tako i za individualne korisnike, a odlična interakcija sa BeeShaper promo postovima i vanserijsko zadržavanje na stranici kampanje, potvrđuju da i šira internet zajednica pozitivno reaguje na ovaj “idealan spoj” brendova i pojedinaca.

Što se daljih planova tiče, Dragana je ambiciozna kao i do sada:

Sa kvalitetom nema kompromisa! Nastavljamo sa razvojem servisa i svakim danom, svakim novim korisnikom i klijentom postajaćemo još bolji.

Ekipa BeeShapera napravila je i video sa svojim rezultatima koji možete pogledati ovde, a ako više volite grafičku formu, isto možete uraditi na ovom infografiku.

 

Zoja Kukić

Objavio/la članak.

utorak, 9. Jun, 2015.

IT Industrija

🔥 Najčitanije

WukWutra

utorak, 9. Jun, 2015.

"Nakon 8 meseci od početka rada uz nekoliko akvizicija i sopstvenog proizvoda ova platforma dosegla je svakog drugog korisnika interneta u regionu, a nedavno je integrisala i preko 400.000 blogera" 400.000 blogera? Mislite 255? Uvodni pasus nije jasan >:(