Nakon što je odustao od reklamiranja na TV-u, Adidas planira da zatvara svoje fizičke prodavnice

Kompanija ima 2.500 svojih i 13.000 franšiznih prodavnica, a sada se sprema da se više okrene onlajn prodaji.

Sanja Vatić - 12. April, 2018.

Onlajn prodaja poslednjih godina uzima sve veći zamah, pa je na tom talasu Adidas još prošlog marta najavio da odustaje od reklamiranja na TV-u i posvećuje se onlajn oglašavanju. Nova vest je da sada ima u planu i da zatvara prodavnice i prodaju preorijentiše na onlajn kanale.

Kako prenosi Reuters, CEO Adidasa Kasper Rorsted je za Financial Times saopštio da smatra kako je njihov sajt najvažnija prodavnica koju imaju, te da će u nadolazećim godinama imati sve manje i manje fizičkih prodajnih mesta. Uz to, prošle godine je izjavio kako mladi pretežno dolaze do njih preko mobilnih uređaja, kao i da su Adidas.com i Reebok.com prodavnice koje beleže najveći rast prodaje. Ovo sve znači da je Adidas na putu da zatvori neke od 2.500 svojih prodavnica i 13.000 franšiznih.

Odluka o fokusu na e-commerce potpuno je u skladu sa planom kompanije da udvostruči onlajn prodaju do 2020. godine. Namera im je da tim putem zarađuju četiri milijarde dolara, naspram 1,6 milijardi koje su zaradili 2016. godine.

Gledajući širu sliku, moguće je i da okretanjem e-commerce-u Adidas uleće u budućnost u kojoj se očekuje porast prihoda koji dolaze od onlajn oglašavanja, sve veća prodaja putem mobilnih uređaja na kojima potrošači provode sve više i više vremena, pa i reklamiranje uz pomoć veštačke inteligencije, virtuelne i proširene realnosti.

Rubrika E-commerce je pod pokroviteljstvom StuntCodersa →