203 miliona ljudi “snepčetuje” svakog dana, a CEO otkriva u kom aspektu su moćniji od Instagrama

Snapchat tvrdi da su u grupi mladih u Americi moćniji od Instagrama i Facebook-a, a planovi su da osvajaju i do sada neistražena tržišta.

Aleksandar Krunić - 24. Jul, 2019.

Snapchat ima rezultate kojima može da se pohvali u kvartalu koji je iza nas. 203 miliona ljudi širom sveta na dnevnom nivou koristi ovu aplikaciju, što je najveći broj korisnika od kako je kompanija izašla na berzu. Ovo je rast od 8 odsto u odnosu na prošlu godinu, i akcije su nakon objave ovih rezultata već porasle za 12 odsto.

U prošlom kvartalu prihod kompanije je bio 388 miliona dolara (predviđanja su se zadržavala na 360 miliona).  No, kompanija i dalje nije profitabilna, iako je sve bliže tom cilju i smanjili su gubitke.

Mnogi smatraju da rast broja korisnika duguju kreiranju “viralnih fejs filtera”, koji su, kako je procenjeno, doveli između 7 i 9 miliona novih korisnika u ovom periodu. Bilo da je reč o filterima koji vas čine “bebama”, ili daju verziju vas “u suprotnom polu”, ulaganje u ove “dodatke” se isplatilo. Takođe, rast je pomogao i redizajn Andorid aplikacije. Na novoj aplikaciji aktivnosti korisnika su za 7 odsto veće, otkrili su iz kompanije.

CEO kompanije, Evan Spiegel kazao je da danas više od 75 odsto populacije SAD između 13 i 34 godina aktivno koristi Snapchat, čineći ga u toj grupi nadmoćnijim od Facebook-a i Instagrama.

Inače, Snapchat vidi nove prilike za razvoj upravo van Amerike, pa se širi na područja poput Indije. Naime, plan je da se fokusiraju na tržišta koja zbirno čine 750 miliona ljudi, a koje do sada nisu pokrivali. Snapchat se ne predaje pred Instagramom, očigledno je.