Opremljen prostor za događaje i sastanke u centru Beograda
Iznajmite opremljen, lep i pristupačan prostor za sastanke i događaje od 10 do 100 učesnika.


„Duže vreme pravim okupljanja u Startitu i svaki put nam bude veoma lepo, isprobali smo i različite formate događaja i uvek smo imali sve što nam je potrebno, od rasporeda do opreme.”
Katarina

„Nedavno sam organizovala događaj u Startitu za klijenta. Sve je prošlo strava i bez ikakvog zastoja. Startit ekipa je bila tu u svakom trenutku i postarala se da sve prođe bez greške.”
Jovana

„Iznajmili smo kancelariju za sastanke za partnere iz Amerike na nekoliko dana i sve je bilo sjajno. Partneri su prezadovoljni i žele da ponove boravak u Startitu.”
Prvoslav

„U Startitu smo organizovali predavanje za mlade preduzetnice. Tražili smo prostor koji nije uobičajen i koji odiše duhom inovacije, što smo u Startitu i dobili i utisci su bili izuzetni.”
Miloš
Šta dobijate kada iznajmite naš prostor?
Opremu za realizaciju događaja
Prostor je opremljen projektorom, pametnom tablom, ambijentalnim osvetljenjem, stolovima, stolicama i drugom opremom i nameštajem.
Organizacionu podršku
Naša ekipa je tu da vam pomogne prilikom organizovanja događaja, kao i za sve nedoumice oko opreme i njenog korišćenja.
Mogućnost prilagođavanja prostora
Moguće je prilagoditi ga potrebama svake vrste događaja od sastanaka, do konferencija i team buildinga.
Izbor veličine prostora
Prostor se sastoji od 5 sala (15, 30, 45, 75 i 120 mesta) koje su modularne, tako da birate veličinu sale koja vam najviše odgovara.
Izbor perioda na koji iznajmljujete prostor
U zavisnosti od budžeta, planova, veličine i prirode događaja, prostor se može iznajmiti na pola radnog dana, dan i 5 dana.
Mogućnost za povećanu privatnost
Prostor se sastoji iz 3 prostorije sa staklenim zidovima. Ukoliko želite da imate potpunu privatnost i budete sami možete iznajmiti celokupni prostor.
Prostor u samom centru Beograda
Nalazimo se kod stare železničke stanice i novog spomenika, na početku Savske i Nemanjine ulice, blizu TC Galerija u kome se možete lako parkirati.
Potpuno opremljenu čajnu kuhinju
Kuhinja je opremljena sa dva frižidera, tanjirima, escajgom i čašama. U sklopu nje se nalazi i nespresso aparat za kafu, kuvalo, veliki izbor čajeva i mikrotalasna.
Pitanja i odgovori:
Da li je potrebna prethodna rezervacija?
Da — prostor se često koristi za naše i partnerske programe pa je potrebno proveriti raspoloživost. Preporučujemo da nas kontaktirate 10 dana pre željenog datuma kako bismo imali vremena da utvrdimo da li ste vi i naš prostor dobar fit i dogovorili sve što treba natenane.
Može li se prostor videti uživo pre rezervacije?
Naravno, to veoma preporučujemo. Kontaktirajte nas da dogovorite obilazak prostora sa našim predstavnicima i potvrdite da ima željene kapacitete i atmosferu. Ljubazan zahtev je da kada dolazite dođete u dogovoreno vreme, bez kašnjenja.
Koliko košta iznajmljivanje prostora?
Kreću već od 150€ po danu za manje prostorije uz manju opremu, pa do 1200€ za ceo prostor i ful paket opreme. Javite nam se za detaljan cenovnik i informacije o paketima opreme preko formulara na dnu stranice. Navedene cene su bez PDV-a.
Kako se plaća? Može li preko strane firma?
Plaćanje se vrši unapred putem profakture, a postoji mogućnost plaćanja iz inostranstva; većina dosadašnjih partnera u prostoru su nam bilo upravo inostrana pravna lica. Ukoliko imate neka ograničenja i pitanja slobodno ih uputite našim predstavnicima.
Da li mogu da donesem svoju opremu i materijal?
Prostor je opremljen različitim tehničkim i drugim sredstvima za događaje i kancelarijskim materijalom i nameštajem. Možete ih iznajmiti po pristupačnim cenama a možete i doneti svoju opremu i materijal, bilo umesto naših ili kao dopunu.
Da li imate popuste ili akcije?
Često dajemo popuste partnerima u zavisnosti od broja i trajanja događaja koji organizuju — što su veći, duži i češći događaji veći je i popust. Za više informacija o popustima možete se obratiti našem predstavniku i zajedno razraditi različite.