Sales Office Assistant
Smart Office Coworking
O nama
Smart Office Coworking je prvi coworking prostor u regionu. Bićeš u centru dešavanja, u srcu Beograda u Knez Mihailovoj ulici, u zgradi Zadužbine Nikole Spasića iz 1890. godine.
Naši klijenti su, već deset godina, uspešne strane i domaće firme, timovi, ali i pojedinci različitih profesija. Više o nama možete pogledati ovde www.smartoffice.rs.
Naši “Smart-ovci” (kako mi volimo da zovemo naše korisnike) su odvažni preduzetnici iz različitih krajeva sveta sa kojima ćeš provoditi veliki deo svog radnog vremena i sigurno ćeš moći nešto od svakoga da naučiš. Njihove inspirativne priče možeš pogledati na našim društvenim mrežama:
O poziciji
- Naše poslovanje i dalje se kontinuirano nastavlja zbog čega smo u potrazi za talentovanim i posvećenim Sales Office Assistant-om.
- Ne treba ti 10 godina iskustva ni NASA sertifikat. Radno iskustvo bi na sličnim poslovima bilo prednost, ali nije presudno. Ključno je da voliš da komuniciraš sa ljudima i pronalaziš najbolja rešenja za njih u našem prostoru.
- Inovativnost u nepredvidivim situacijama je za tebe prirodan način funkcionisanja, jer nije strašno ako se pogreši već želimo da budemo zajedno još bolji, a klijentima omogućimo podsticajno okruženje za njihovo poslovanje.
Opis glavnih zaduženja
- Implementacija prodajnih i marketinških aktivnosti za generisanje novih kljenata (e-mail, telefon, društvene mreže)
- Organizovanje radionica i promotivnih obilazaka za nove klijente
- Ažuriranje postojeće baze podataka klijenata
- Logistička podrška postojećim klijentima i prijem gostiju
- Zakazivanje sastanaka i praćenje rasporeda njihovog održavanja
- Poslovna komunikacija i korespondencija na srpskom i engleskom (usmeno, email-om)
- Administrativna podrška (prijem pošte klijenata, skeniranje, štampanje)
- Koordinacija aktivnosti sa spoljnim saradnicima
- Briga o opremljenosti radnog prostora kancelarijskim materijalom i drugim potrepštinama
Znanje, tehničke veštine i iskustvo
- Poželjno je 2 godine iskustva u sličnim poslovima, ali nije neophodno
- Iskustvo u poslovno-prodajnoj pisanoj i usmenoj komunikaciji
- Dobro poznavanje rada u MS OFFICE i GOOGLE DOCS paketa
- Iskustvo u korišćenju društvenih mreža – FB, Instagram, Linkedin
- Poznavanje email marketing platforme Mailchimp ili neke slične
- Dobro poznavanje engleskog jezika (pisanje i konverzacija)
Profil kandidata
- Efikasna i profesionalna prodajno orijentisana poslovna komunikacija
- Fleksibilnost i posvećena podrška ljudima u svom okruženju
- Doslednost u realizaciji aktivnosti sa jasnim fokusom na postizanje rezultata i završavanjem započetog
- Samoinicijativa, proaktivnost, jer uvek smo otvoreni za nove ideje
- Energičnost, organizovanost, entuzijazam i friendly pristup
- Sklonost ka timskom radu i zajedničkom rastu
- Spremnost za usavršavanje
Mi ti nudimo
- Probni period da vidimo kako se uklapamo zajedno
- Konkurentna i redovna primanja
- Bonuse za sve ostvarene ciljeve
- Mogućnost stalnog usavršavanja
Prijavi se danas!