Document

Sales Office Assistant

Smart Office Coworking

O nama

Smart Office Coworking je prvi coworking prostor u regionu. Bićeš u centru dešavanja, u srcu Beograda u Knez Mihailovoj ulici, u zgradi Zadužbine Nikole Spasića iz 1890. godine.

 

Naši klijenti su, već deset godina, uspešne strane i domaće firme, timovi, ali i pojedinci različitih profesija. Više o nama možete pogledati ovde www.smartoffice.rs.

 

Naši “Smart-ovci” (kako mi volimo da zovemo naše korisnike) su odvažni preduzetnici iz različitih krajeva sveta sa kojima ćeš provoditi veliki deo svog radnog vremena i sigurno ćeš moći nešto od svakoga da naučiš. Njihove inspirativne priče možeš pogledati na našim društvenim mrežama:

 

O poziciji

  • Naše poslovanje i dalje se kontinuirano nastavlja zbog čega smo u potrazi za talentovanim i posvećenim Sales Office Assistant-om.
  • Ne treba ti 10 godina iskustva ni NASA sertifikat. Radno iskustvo bi na sličnim poslovima bilo prednost, ali nije presudno. Ključno je da voliš da komuniciraš sa ljudima i pronalaziš najbolja rešenja za njih u našem prostoru.
  • Inovativnost u nepredvidivim situacijama je za tebe prirodan način funkcionisanja, jer nije strašno ako se pogreši već želimo da budemo zajedno još bolji, a klijentima omogućimo podsticajno okruženje za njihovo poslovanje.

Opis glavnih zaduženja

  • Implementacija prodajnih i marketinških aktivnosti za generisanje novih kljenata (e-mail, telefon, društvene mreže)
  • Organizovanje radionica i promotivnih obilazaka za nove klijente
  • Ažuriranje postojeće baze podataka klijenata
  • Logistička podrška postojećim klijentima i prijem gostiju
  • Zakazivanje sastanaka i praćenje rasporeda njihovog održavanja
  • Poslovna komunikacija i korespondencija na srpskom i engleskom (usmeno, email-om)
  • Administrativna podrška (prijem pošte klijenata, skeniranje, štampanje)
  • Koordinacija aktivnosti sa spoljnim saradnicima
  • Briga o opremljenosti radnog prostora kancelarijskim materijalom i drugim potrepštinama

Znanje, tehničke veštine i iskustvo

  • Poželjno je 2 godine iskustva u sličnim poslovima, ali nije neophodno
  • Iskustvo u poslovno-prodajnoj pisanoj i usmenoj komunikaciji
  • Dobro poznavanje rada u MS OFFICE i GOOGLE DOCS paketa
  • Iskustvo u korišćenju društvenih mreža – FB, Instagram, Linkedin
  • Poznavanje email marketing platforme Mailchimp ili neke slične
  • Dobro poznavanje engleskog jezika (pisanje i konverzacija)

Profil kandidata

  • Efikasna i profesionalna prodajno orijentisana poslovna komunikacija
  • Fleksibilnost i posvećena podrška ljudima u svom okruženju
  • Doslednost u realizaciji aktivnosti sa jasnim fokusom na postizanje rezultata i završavanjem započetog
  • Samoinicijativa, proaktivnost, jer uvek smo otvoreni za nove ideje
  • Energičnost, organizovanost, entuzijazam i friendly pristup
  • Sklonost ka timskom radu i zajedničkom rastu
  • Spremnost za usavršavanje

Mi ti nudimo

  • Probni period da vidimo kako se uklapamo zajedno
  • Konkurentna i redovna primanja
  • Bonuse za sve ostvarene ciljeve
  • Mogućnost stalnog usavršavanja

 

Prijavi se danas!

Prijavi se na oglas

CV je obavezan!