Document

E-commerce integration & marketing assistent

Cartizz

Pozivamo te da se priključiš projektu koji već u prvoj godini na tržištu ima postavljene visoke ciljeve ka kojima zajedno treba da koračamo, kako bi dostigli targete koji svakom od nas treba da donesu određene benefite, pa ako si za ovu jedinstvenu priliku trebaš nam:

  • Spreman/a da učestvuješ u timskom radu
  • Voliš komunikaciju, kako pisanu tako i verbalnu
  • Imaš visok nivo odgovornosti i poštuješ rokove
  • Želiš da učiš i unapređuješ svoje znanje u organizaciji i rukovođenju timova i organizaciji događaja
  • Organizacija i kontrola informacija ti ide od ruke
  • Samopouzdanje u komunikaciji sa kolegama i klijentima ti je rutina
  • Možeš dobro da sakupljaš, organizuješ i delegiraš informacije
  • Znaš da upravljaš društvenim mrežama, komunikacionim kanalima, dokumentima

Od znanja je potrebno:

  • Napredno razumevanje engleskog jezika (znanje nemačkog – prednost)
  • Poznavanje rada u iOS operativnom sistemu (nije obavezno sve se uči)
  • Poznavanja Adobe Acrobat -a i upotreba PDF dokumenata
  • Poznavanje rada u Google Documents i Google Calendar aplikacijama
  • Korišćenje i komunikacija putem različitih video chat aplikcija (GMeet, Viber, Skype, Zoom, FB Messenger, WhatsApp etc.)
  • Poznavanje upotrebe društvenih mreža
  • Osnovno poznavanje HTML/CSS- a (bolje poznavanje frontend tehnologija – prednost)

Od nove koleginice ili kolege koje bismo voleli da upoznamo očekujemo da budu:

  • Motivisani
  • Fleksibilni
  • Radoznali
  • Željni novih saznanja
  • Autonomni u radu na zadacima

Opis posla

Cartizz startup projektu su potrebni:

  • Odgovornost pri upravljanju dnevnim rasporedom članova tima, u skladu sa aktuelnim zahtevima i prioritetima
  • Rad sa papirologijom firme, kontrola i slanje mesečnih faktura prema klijentima, priprema pretplatničkih ugovora i njihova realizacija, priprema i realizacija ugovora sa partnerima
  • Praćenje realizacije dogovorenih zadataka i adekvatno reagovanje prilikom zastoja u realizaciji sa jasno definisanim razlozima o kojima treba da su obavešteni lideri na projektu
  • Upravljanje i koordinisanje kalendarima članova tima u skladu sa sastancima, obavezama i putovanjima
  • Formiranje informacija za internu i eksternu komunikaciju u formi maila, prezentacije, izveštaja i sl.
  • Organizovanje sastanaka, vođenje zapisnika i protokola kako bi se dogovoreni ciljevi realizovali
  • Koordiniacija i organizacija putovanja, rezervacije prevoza i smeštaja po potrebi
  • Učestvovanje u organizaciji i po potrebi organizacija događaja i konferencija
  • Vođenje kalendara o dolazećim relevantnim konferencijama, skupovima i sajmovima kroz koje se Cartizz kao digitalni proizvod može promovisati i biti ponuđen i pravovremeno obaveštavanje kako bi se spremio adekvatan marketinški materijal
  • Pravovremeno i tačno upravljanje protokom informacija
  • Pretraga i priprema baza potencijalnih korisnika Cartizz sistema i deljenje istih sa timom za prodaju
  • Upravljanje pošiljkama, često pripremanje i odgovaranje na email klijentima Cartizz projekta
  • Saradnja i komunicija sa svim sektorima Cartizz sistema u Srbiji, Hrvatskoj i Crnoj Gori
  • Održavanje kontakta sa poslovnim partnerima i klijentima
  • Redovne pripreme nedeljnih/mesečnih izveštaja o progresu projekta
  • Razumevanje postavljenih brifinga o projektima i zadacima vezanim za razvoj startup-a

Ukoliko ti se ovo čini komplikovano – ne brini, sve ćemo te naučiti :)

Asistiranje u komunikaciji sa sales force timovima:

  • Saradnju sa internim i eksternim timovima za prodaju Cartizz sistema
  • Obaveštavanje putem email-a i organizovanje promocija, prezentacija Cartizz sistema
  • Vođenje i korespodencija sa klijentima na svim Cartizz nalozima na društvenim mrežama (Instagram, Facebook, Twitter, Linkedin)
  • Korespodencija sa klijentima putem email-a, zakazivanje prezentacija sistema i dogovaranje termina implementacija

Za ovo nam je potrebna tvoja preciznost, dobra komunikacija i organizacija.

Šta nudimo

Nudimo ti mogućnost da izrasteš u profesionalca i pronađeš poziciju u radu u IT startupu koji sa svojim digitalnim proizvodom pomera granice u svojoj branši. Jednako bitno, nudimo rad u ozbiljnoj ali veoma prijatnoj atmosferi u cool i moderno opremljenom prostoru u centru Novog Sada.

Nekoliko stvari koje bismo da izdvojimo:

  • Čeka te ambiciozno i zdravo radno okruženje
  • Plata u skladu sa rezultatima koje ostvaruješ
  • Mogućnost napredovanja i preuzimanja viših pozicija
  • Rad sa ljudima koji imaju ozbiljno iskustvo u IT industriji, dizajnu i marketingu i žele da podele znanja sa tobom

Sa kim ćeš raditi:

Radićeš u timu koji je sazdan od startup menadžera, kreatora digitalnih proizvoda, marketing stručnjaka, programera i dizajnera koji svojim svakodnevnim radom na Cartizz projektu kao i na svim ostalim projektima u kojima učestvuju svojim znanjem, iskustvom i preporukama stvaraju krug uspešnih i pomažu vrednim ljudima da postave svoje poslove, proizvode i brendove na pravi put i ostvare uspeh u online prodaji.

 

Mi smo zajedenica koja uspeva da radi po modernim pravilima gde se možemo pohvaliti da pored kolega u startup -u sarađujemo sa više od 50 profesionalaca koji obavljaju svoje zadatke u remote režimu. Naš tim stalno raste i traži talente koji se mogu pronaći u raznim poslovima koje ovako postavljeno radno okruženje nudi.

 

Neophodno je znati da se u svakodnevnom radu uči mnogo a da su iskustva koja mogu biti uskoro i sa tobom podeljena neprocenjiva u budućoj karijeri vezanoj za IT industriju.

 

Konkurs će biti otvoren do popunjavanja pozicije, a kandidati koji se ranije prijave će biti ranije kontaktirani.

Prijavi se na oglas

CV je obavezan!