POZICIJU OGLAšava:

STARTIT

Tražimo osobu za praksu na poziciji

Projektni menadžer/ka

Zbog sve većeg obima prilika, širimo tim za razvoj startap ekosistema tražimo kolegu/koleginicu za praksu na poziciji projektnog menadžera.

POZICIJU OGLAšava:

STARTIT

Tražimo osobu za praksu na poziciji

Projektni menadžer/ka

Zbog sve većeg obima prilika, širimo tim za razvoj startap ekosistema tražimo kolegu/koleginicu za praksu na poziciji projektnog menadžera.

Kandidati koji se prvi prijave će prvi biti razmotreni — konkurs će biti otvoren do zatvaranja pozicije.

Sadržaj oglasa

  • Šta bivše kolege kažu o nama?
  • Kako je praksa organizovana?
  • Koliku bismo ti nadoknadu ponudili?
  • Kako će izgledati proces selekcije?
  • I sve druge bitne stvari

Da li je ova praksa za tebe?

Ukoliko te veoma zanimaju IT industrija i startap preduzetništvo, nalaziš se na samom početku karijere ali imaš ambiciju da brzo postaneš uspešan profesionalac u ovoj industriji, u oblasti upravljanja projektima, imamo priliku za tebe.

Ako te oduvek privlače preduzetništvo i IT industrija, ukoliko si osoba koja voli organizuje stvari i ljude tako da se postižu najbolji rezultati, ako imaš puno radoznalosti i želje da sve to pretočiš u praksu, ovo je možda pozicija za tebe.

Tražimo ljude koji su na početku karijere koji vole da uče, isprobavaju i kreiraju nove stvari, koji razmišljaju fokusirano i komuniciraju prijatno sa drugim ljudima. Želimo da im prenesemo naša znanja, veštine i iskustvo rada na projektima koji dosežu stotine hiljada ljudi u zemlji i globalno, za cilj imaju da učine svet oko nas boljim, i da ih pritom povežemo sa nekim od najuticajnijih aktera u domaćoj IT industriji. Ne zahtevamo prethodno radno iskustvo.

Nakon tri meseca prakse ćeš doseći ono što mi smatramo juniorskim nivoom u projektnom menadžmentu, a nakon godinu dana zajedničke saradnje ćeš biti na nivou na kojem mislimo bi ti mnogi domaći iskusni projektni menadžeri pozavideli.

Postići taj cilj će biti naporno, ali i lako ukoliko se prepoznaješ u ovom opisu — radoznala si, odgovorna i ambiciozna osoba, voliš da učiš, brzo razumeš situacije i rešavaš ih, pristojno komuniciraš sa okruženjem… Ovo je možda prava stvar za tebe.

Ako ti se dopada ovo što čuješ do sada, pogledaj ispod neke od ljudi koji čine naš za razvoj preduzetništva koji bi ti bile kolege.

Ko bi ti bile kolege?

Startitov tim čini 33 ljudi širom Srbije, raspoređenih u 7 timova. Tim za razvoj preduzetništva trenutno čini četvoro ljudi koji na dnevnom nivou blisko sarađuju sa kolegama iz timova za marketing, dizajn, sadržaj i produkciju.

Milica Matanović

KOORDINATORKA

Milica je diplomirana politikološkinja, karijeru je započela kao asistentkinja istraživačica u kancelariji Svetske banke u Srbiji, a zatim nastavila kroz organizaciju i vođenje programa Studije budućnosti Beogradske otvorene škole.

Irina Stokanović

Koordinatorka

Irina je master psiholog, a svoju karijeru je gradila u oblasti karijernog savetovanja i vođenja, i HR-a, da bi dolaskom u Startit svoju karijeru preusmerila na pomaganje biznisima da ostvare svoje ciljeve kroz edukacije i mentorsku podršku. 

Ana Trifković

Menadžerka TIMA

Ana je nakon građenja svog startapa uskočila u priču programa za podršku drugim startapima, gde je njeno preduzetničko iskustvo pomoglo da naš tim značajno podigne broj i kvalitet programa, a da ona preuzme vođenje programskog tima nakon nepunih godinu dana od kako mu se pridružila.

Nevenka Rangelov

Direktorka sektora

Nevenka je u IT industriji aktivna već 6 godina, gde je pored iskustva rada u startapu, imala priliku da u Startitu vodi saradnju sa nekima od najvećih klijenata i partnera poput Google for Startups, Raiffeisen Bank International, i drugih.

Ko bi sve bio u timu?

We are looking for a proficient JavaScript developer with at least 4 years of experience in Web development. Apart from being good technically, this person should also have an eye on the big picture and the business of our clients.

Heading

Heading

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Heading

Heading

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Heading

Heading

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Iskustva bivših kolega

Julija Ćirić

Software Developer

utisak

Pridružila sam se Startitu 2015/2016, na trećoj godini studija, kao njihov prvi praktikant. Te godine su bile pune događaja, širenja Startita, novih projekata i uspeha. Motivaciju da radim i studiram u isto vreme sam pronalazila u uzbuđenju tih dešavanja. Naravno, pomoglo je i to što je tim činilo puno kvalitetnih i zabavnih ljudi. Za mene je praksa u Startitu bila jedan od odlučujućih trenutaka za dalju karijeru.

mane

Provodila sam puno vremena u Startitu, pa se to malo odrazilo na moj uspeh na fakultetu.              

vrline

Ljudi sa kojima sam radila su mi pomogli da istražim razne veštine kao što su pisanje, upravljanje događajima, web development ili mentorstvo. Startit mi je omogućio da upoznam startap scenu Srbije i ljude iz IT-a i drugih biznis sfera. Ali, najbitnije što sam ponela iz Savske je promena mentaliteta, ohrabrenje i motivacija da postanem programer.

Katarina Escobar Dobrijević

Dizajner

utisak

Startitu sam se pridružila na trećoj godini fakulteta, kao praktikant iz oblasti dizajna. Praksa je brzo prešla u zaposlenje sa punim radnim vremenom, sa dosta odgovornosti, kao i različitih zanimljivih projekata. Rad u Startitu mi je dao samopouzdanje i veru u sopstvene sposobnosti koju ranije nisam imala.

mane

Rokovi su neretko kratki i fali osećaj organizovanosti i konkretno postavljenog cilja. Ocena rezultata je ponekad loše iskomunicirana, što mi je povremeno otežavalo dalji rad.

vrline

Zbog tempa rada se za vrlo kratko vreme razvijaju veštine. Razbijaju se granice kako i brzine tako i snalažljivosti u radu, pa bih Startit preporučila svakome na početku karijere ko želi da razvije veštine tražene u praksi. Uz to, Startit je odlično mesto za širenje dalje mreže poznanstava sa fenomenalnim ljudima.

Dino Kukić

SEO Manager

utisak

Startitu sam se pridružio septembra 2016. kao pripravnik i nakon 3 meseca primljen sam na puno radno vreme. Iako mi Startit nije bio prvo pripravničko iskustvo, ispostavilo se da mi je to bio prvi posao.

mane

Struktura i organizacija je jedna stvar koja je nedostajala u doba kad sam ja radio u Startitu. Čak imajući u vidu činjenicu da se stvari dešavaju brzo, mislim da je potrebna mnogo bolja sistematičnost kako u samom radu, tako i u upravljanju zaposlenima. Pritom se drugi deo najviše odnosi na jasniju organizacionu strukturu, spektar odogovornosti zaposlenih i način nagrađivanja i napredovanja unutar organizacije.

vrline

Startit je okolina gde se mnogo stvari dešava u isto vreme. Imajući to u vidu, svako ko ima imalo volje naučiće mnogo čak i u prvih par meseci, bez obzira na oblast kojom se ta osoba bavi. Takođe, budući da je organizacija duboko integrisana u domaći IT ekosistem, odlična je prilika za nekog ko želi da upozna i sarađuje sa ključnim ljudima koji IT u Srbiji guraju napred.

Primeri projekata

Startit Akcelerator 8

LETO 2021.

Naš akcelerator, ranije poznat kao Startap Akademija a od nedavno kao Startit Rast, je najstariji i najuspešniji startap akcelerator u Srbiji.

Ovaj uspeh je prepoznato od strane brojnih posmatrača i analitičara, uključujući Evropsku komisiju i Google, čiji smo ekskluzivni partner za Srbiju na polju podrške razvoja startapima.

U okviru ovog projekta naš tim je realizovao sledeće aktivnosti: 

• Kreiranje promotivnih materijala za program
• Mapiranje i privlačenje startapa relevantnih za program
• Mapiranje i privlačenje predavača i mentora za pomoć startapima
• Komunikacija sa eksternim partnerima poput Google-a i Telekoma Srbije
• Organizovanje radionica, predavanja i mentorskih sesija tokom 3 meseca programa

Filecoin

JESEN 2021.

Filecoin je najnaprednija platforma za decentralizovano hostovanje podataka na svetu. U oktobru su obeležavali prvih 12 meseci rada platforme i mi smo bili ekskluzivni partner za okupljanje Filecoin zajednice u Jugoistočnoj i Istočnoj Evropi na dvodnevnoj onlajn konferenciji.

U okviru ovog projekta radili smo na sledećim aktivnostima: 

• Dogovarali okvire i ciljeve projekta i modele saradnje sa klijentom
• Kreirali plan promocije i produkcije događaja
• Svakodnevno se ekstenzivno koordinisali sa timovima koji su operativno realizovali projekat — komunikacijama, dizajnom i produkcijom
• Osmišljavali program, dogovarali predavače i paneliste konferencije

Elevator Lab

LeTO/JESEN 2020.

U trećoj po redu saradnji sa Raiffeisen bankom smo organizovali regionalno takmičenje za fintech startape. Cilj takmičenja je bilo okupljanje fintech zajednice regiona u jednom projektu, deljenje znanja i iskustava iz ove oblasti sa preduzetnicima, povezivanje sa mentorima i klijentima kroz mrežu banke.

Aktivnosti su učestvovale:

• Dogovaranje okvira i ciljeva projekta sa 4 različitih stejkholdera, centrale banke i 3 ogranka u različitim zemljama
• Interno planiranje projekta čija realizacija je trajala 6 meseci
• Re-planiranje projekta i prebacivanje svih aktivnosti onlajn zbog pandemije
• Planiranje i koordinacija sa drugim timovima — komunikacijama, dizajnom i produkcijom
• Mapiranje i privlačenje startapa i mentora za program

Iskustva bivših kolega

Tamara Tanasić

marketing executive

Pridružila sam se Startitu u junu 2020. godine na samom početku formiranja novog marketing tima.  Radila sam na jačanju brenda i startita i klijenata, od digitalnog marketinga do organizacije događaja.

MANE

Neplanirane aktivnosti u okviru neke promotivne kampanje znaju da naprave stisku sa vremenom i dogovorenim rokovima. Kako se uglavnom radi od kuće, nisam uspela da se bliže upoznam sa kolegama.

Vrline

Dinamičnost rada u timu komunikacija daje mogućnost za brzo učenje i savladavanje veština koje su potrebne za obavljanje taskova u timu. Svako ima priliku da predloži nove načine rada. Dobila sam puno novih znanja koristeći standardne marketinške alate, vodeći kampanje i društvene mreže. Sinergija timova je na visokom nivou,  svako od kolega je uvek spreman da pomogne.

Aleksandar Arnaut

Head, Retention & Strategic Ventures

Od aprila 2019. sam krenuo da radim na programima podrške startapima. Vremenom sam prešao i u vodeću ulogu na ovakvim projektima, u raznim vertikalama, od električne energije do poljoprivrede.

MANE

U trenutku kada sam došao u tim za razvoj preduzetništva je bio tek u nastajanju i bilo je izazovno ispratiti sve obaveze zbog nedostatka jasne strukture. Nakon nekoliko meseci to se rešilo kada se tim ustalio i uigrao.

Vrline

Posao je vrlo sveobuhvatan i upoznao usao sam se sa dosta oblasti koje verovatno ne bih mogao ni na jednom drugom mestu da naučim (Project Management, Event Management, Marketing, Education, Mentoring..). Upoznao sam dosta izuzetnih ljudi, ostvarene profesionalce od kojih sam načio puno o poslu i životu. Moj trud je bio brzo prepoznat i nagrađen. Smatram da sam se ovde izgradio u "all-around" profesionalca koji može da se snađe u različitim okruženjima. 

Nemanja Milović

FOUNDER

U Startitu sam radio na programima podrške startapima koji su se bavili rešavanjem problema u oblasti životne sredine i klimatskih promena počev od maja 2018.

MANE

Došao sam u Startit baš u vreme kada je organizacija prolazila kroz velike interne promene i nekako se dogodilo da sam relativno brzo po dolasku ostao jedini član tima na projektu. Delovalo je kao da sam odsečen od ostatka organizacije koja kao da nije primećivala i vrednovala to što radim. Vremenom se to ispeglalo.

Vrline

Redovno smo radili i učili nove stvari u hodu obavljajući radne zadatke. Naučio sam jako puno o preduzetništvu i startap svetu, upoznao veliki broj inspirativnih i uspešnih ljudi i učio od njih. Takvo okruženje inspiriše i motiviše da samostalno nešto pokrenete. Mislim da u Srbiji nema mnogo radnih sredina gde je to slučaj.

Koje alate koristimo?

Naš posao je u najvećoj meri pisana komunikacija i planiranje — oslanjamo se na ove dve ključne porodice aplikacija ali smo otvoreni za razne dodatne.

google
workspace

microsoft
Office

Kako je organizovan rad?

Cilj prakse nam je da otkrijemo nove talente, da se međusobno uverimo da smo super fit i tako povećamo naš tim za razvoj preduzetništva. 

U ova tri meseca želimo da zajedno sa tobom otkrijemo šta su ti interesovanja i talenti, da postojeća znanja i veštine podignemo na viši nivo i da usvojimo nova.

Pred tebe ćemo stavljati zadatke i izazove na projektima koji se realizuju za klijente kao i naše sopstvene projekte.

Isprobaćemo sve oblasti našeg rada a pred kraj se fokusiramo na jednu ili više oblasti koje ti najviše leže. Radno vreme nam je 10—18h od ponedeljka do petka. Ovo je okvirni plan prakse od koga krećemo i koji prilagođavamo svakome:

1. Prva sedmica — obavljanje osnovnih zadataka na jednom od trenutno aktuelnih projekata.

2. Prvi mesec — učešće u upravljanju aktuelnih programa uključujući komunikaciju sa učesnicima, koordinisanje sa drugim timovima (npr. marketing, produkcija), priprema programskog sadržaja.

3. Drugi mesec — mapiranje i akvizicija timova koje želimo da uključimo u programe, upravljanje saradnjom sa produkcijom, izveštavanje klijentima.

4. Treći mesec — fokus na oblast koju zajedno izaberemo.

Kako ćemo ceniti tvoju uspešnost u radu?

Svakog člana Startit tima vrednujemo i nagrađujemo prema istom principu — da li i u kojoj meri u radu primenjuje vrednosti naše organizacije. Definicije ovih vrednosti možeš videti na ovom linku.

Posvećenost

Nezavisnost

Poštenost

Solidarnost

Delotvornost

Smelost

Otvorenost

Rasuđivanje

Preduzetnost

Kako bi se tvoj rad kompenzovao?

Verujemo da je glavna kompenzacija koju pružamo članovima smisao posla koji radimo, prilike za učenje i rad sa sjajnim kolegama.

Istovremeno, novac je važan u skoro svačijem životu i pošto nam je otvorenost jedna od ključnih vrednosti delimo unapred naše razmišljanje. Dole navedene iznose izražavamo u bruto iznosu a ponudu bismo ti dali na osnovu toga kako se pokažeš na testovima na kojima proveravamo talenat i predznanje.

Za osobe koje bismo primili na praksu bruto budžet za nadoknadu je između 55.000 i 80.000 dinara, u zavisnosti od znanja i zalaganja. Pravni vid angažmana bi bila omladinska zadruga ili ugovor o delu.

Ukoliko super funkcionišemo na praksi i želimo da produbimo saradnju, članovi tima dobijaju ugovor o radu i sledeće pogodnosti:

Privatno zdravstveno osiguranje

Mogućnost dobijanja kancelarijske stolice i stola za kućni rad

Obezbeđivanje adekvatnog hardvera za rad

Neograničeni slobodni dani

Privatno zdravstveno osiguranje


Za kraj, najveću prednost rada sa nama vidimo u izuzetnim ljudima sa kojima ćeš učiti i stvarati. 

Kako nam funkcioniše rad u doba korone?

Radimo hibridno, ad hok — po definiciji radimo od kuće, uz periode rada iz kancelarije ili nekoj drugoj lokaciji kada nam je potrebna složena i brza koordinacija ili kada osmišljavamo i isprobavamo nove stvari. 

Daljinsku komunikaciju i saradnju dosta dobro obavljamo koristeći Slack, Zoom, ponekad i Microsoft Teams a otvoreni smo za bilo šta dodatno.

Zoom

Slack

Članovi tima koji sa prakse pređu u radni odnos sa nama imaju mogućnost dobijanja kancelarijske opreme i hardvera za rad od kuće.

Kako će izgledati proces selekcije?

Naš proces selekcije je obiman i temeljan kako bismo predupredili greške, kako se ne bi ispostavilo da pozovemo na praksu nekoga za koga mi nismo i ko nama nije fit. Povećavamo šanse da zajedno napravimo pravu odluku sledećim koracima:

Testovi engleskog, razumevanja pročitanog, opšte informisanosti i kognitivnih sposobnosti

Po završetku konkursa svi prijavljeni koji su odgovarajuće popunili tražene informacije bivaju pozvani na prvi test, test poznavanja engleskog jezika, koji traje sat vremena, u terminu oko kog se dogovorimo, putem onlajn alata.

Praktični zadatak

Dobićete praktičan problem iz oblasti upravljanja i realizacije projekta u oblasti razvoja IT industrije i startap preduzetništva. Zadatak će biti konceptualno sličan stvarima koje radimo u svakodnevnom radu. Radi se iz dva dela, jedan za koji imate 2 sata i drugi za koji imate 4.  

Plaćeni kratki probni rad

Kandidate kojima se navedeni zadaci i naš način razmišljanja koji će se videti kroz njih svide, i za koje mi procenimo da bi se dobro uklopili sa našim načinom rada, pozivamo na plaćeni mikro probni rad u trajanju između 1 i 5 radnih dana.

U tom periodu dajemo zadatke kandidatima kao da su na praksi i tako i mi i vi imamo priliku da dodatno proverimo da li se poklapamo sa stilovima komunikacije, rada, i razmišljanja.

Kandidati za koje procenimo da im ne bismo bili dobro okruženje se zahvaljujemo na poverenju i plaćamo za svaki radni dan, proporcionalno iznosu nadoknade za praksu. Ostale pozivamo da nam se pridruže na tromesečnoj praksi, a naše nade i želje su da to bude dugoročna saradnja. 

Radi uštede vremena i vama i nama, nakon svakog od koraka proces možemo prekinuti i mi i vi, a sa naše strane se vama obavezujemo da ćete dobijati povratnu informaciju za maksimalno 3 radna dana nakon svakog od njih.

Prijavi se na oglas

Svoju prijavu pošaljite koristeći formu ispod. Ukoliko imaš pitanja koja nisu pokrivena gornjim opisom slobodno piši na [email protected]

Polja označena sa * su obavezna.

Hvala! Tvoja prijava je poslata.
Došlo je do greške! Proveri svoje podatke još jednom.