Inženjer korisničke podrške
Nema informacija
Neki ljudi mogu da budu doktori, neki ne. Oduvek sam se divio plemenitosti tog poziva. Rad u odeljenju korisničke podrške nalikuje doktorskom poslu, Vaši „pacijenti“ su kupci koji imaju problem da krenu u ovaj naš mikrokontrolerski svet, da reše neki programerski problem, da urade projekat koji će im doneti bolje radno mesto, veću platu, blagonaklonost šefa i sl. Pomoći takvom čoveku je cilj ovog radnog mesta.
Raznežiće Vas pismo zahvalnosti, iznervirati pismo razmaženog korisnika (da ne kažem bezobraznog), naučićete mnogo više nego što ste ikad sanjali i bićete efikasni preko granica za koje sada znate. Imaćete priliku da koristite preko 600 naših proizvoda, bogatstvo u hardveru i softveru na vašem stolu će biti znatno, a mogućnosti njihovog kombinovanja neograničene. U tome i leži problem i kupcima su te mogućnosti neograničene! Dijagnostika, topla reč i pozitivna energija će rešiti 90% problema, a za ostalih 10% moraćete da se potrudite i proširite svoje već veliko znanje.