← POSLOVI

MikroElektronika

Inženjer korisničke podrške

OSNOVNO O POZICIJI

ROK

DANAS

LOKACIJA

POLITIKA REMOTE RADA

Nema informacija

PREDUSLOVI

NEMA NAVEDENIH ZNANJA I VEŠTINA KOJE SU PREDUSLOVI

Opis radnog mesta

Neki ljudi mogu da budu doktori, neki ne. Oduvek sam se divio plemenitosti tog poziva. Rad u odeljenju korisničke podrške nalikuje doktorskom poslu, Vaši „pacijenti“ su kupci koji imaju problem da krenu u ovaj naš mikrokontrolerski svet, da reše neki programerski problem, da urade projekat koji će im doneti bolje radno mesto, veću platu, blagonaklonost šefa i sl. Pomoći takvom čoveku je cilj ovog radnog mesta.

Koje su posledice?

Raznežiće Vas pismo zahvalnosti, iznervirati pismo razmaženog korisnika (da ne kažem bezobraznog), naučićete mnogo više nego što ste ikad sanjali i bićete efikasni preko granica za koje sada znate. Imaćete priliku da koristite preko 600 naših proizvoda, bogatstvo u hardveru i softveru na vašem stolu će biti znatno, a mogućnosti njihovog kombinovanja neograničene. U tome i leži problem i kupcima su te mogućnosti neograničene! Dijagnostika, topla reč i pozitivna energija će rešiti 90% problema, a za ostalih 10% moraćete da se potrudite i proširite svoje već veliko znanje.

PRIJAVI SE VIŠE O FIRMI