Zašto se u oglasima za poslove koriste godine iskustva?

avatar

Možda je očigledno ali ne razumem — zašto godine iskustva, ukoliko su sposobnosti sa kojima je osoba pokrenula karijeru i iskustva koje je stekla za određeni broj godina mogu ekstremno da variraju.

Prepostaviću da ne postoji bolji način, bolja heuristika, da se dođe do željene informacije? Ili je naprosto povoljnije od nečega što pretpostavljam da bi bilo efektivnije a to je precizno i potpuno opisivanje očekivanja kada su u pitanju znanja i sposobnosti?

6

DISKUSIJA

Godine iskustva u oglasima nisu nužno nepoželjan element, jer može da se izbegne klasifikacija po senioritetu. Titule su vain parametar u selekciji, pa godine iskustva mogu biti daleko relevantnije u predselekciji kandidata. Opet, istina je da dva kandidata u roku od godinu dana mogu steći različito iskustvo u istim tehnologijama, i da iskustvo zavisi od faze i kompleksnosti projekta. Pod pretpostavkom da oglas nema godine iskustva, bilo bi neophodno da hiring menadžer dobro poznaje tržište (kompanije, njihov tech stack) da bi mogao da proceni da li je kandidat podoban. Sve drugo bi dovelo do dužeg procesa selekcije, što povećava i troškove zapošljavanja.

3

Vidi još komentara u ovoj diskusiji i pridruži se

Neregistrovani korisnici mogu videti samo jedan komentar — registracija je besplatna i može da traje i samo 10s putem Linkedina. Na ovom postu su još učestvovali:

ULOGUJ SE I DODAJ KOMENTAR


Registruj ili prijavi.

VIDI POPULARNE POSTOVE


1
1
avatar Konstantin pre 9 dana
2
1
avatar Lazar pre 40 dana
2
avatar Vukašin pre 40 dana
6
1
avatar Tamara pre 40 dana
4
avatar Stefan pre 95 dana
99
7
avatar Nevenka pre 109 dana
10
2
avatar Ivan pre 127 dana
1
avatar Ivana pre 193 dana
1
avatar Marko pre 204 dana
4
avatar Daniela pre 249 dana