‘Zašto radimo sve stvari koje radimo? Da izbegnemo neprijatnost’ kaže autor popularne knjige o pravljenju proizvoda

‘Zašto radimo sve stvari koje radimo? Da izbegnemo neprijatnost’ kaže autor popularne knjige o pravljenju proizvoda

https://twitter.com/nireyal/status/142363564834752... link-img
avatar

Niz tvitova Nira Ejala, autora knjige Hooked, koja predstavlja psihologiju potrošača i načine na koji se mogu kreirati popularni proizvodi, na koje će se korisnici — navući.

Knjiga je odlična, kratak intro u formi TED predavanja je ovde, https://www.youtube.com/watch?v=11dYx_rW_Ks, a zlatno pravilo kod ovih tehnika koje određuje da li si zli manipulator ili dobar igrač je:

"If you believe your product materially improves people’s lives and you are the user, move forward with a clear conscience."

2

ULOGUJ SE I DODAJ KOMENTAR


Registruj ili prijavi.

VIDI POPULARNE POSTOVE


1
avatar Vukašin pre 11 sati
avatar Bojan pre 12 sati
1
avatar Stefan pre 14 sati
2
1
avatar Aleksandar pre 3 dana
1
avatar Nevenka juče
1
avatar Ivana pre 2 dana
avatar Ana pre 2 dana
2
avatar Edin pre 3 dana
1
avatar Teodora pre 3 dana
3
1
avatar Nikola pre 4 dana