'Zašto radimo sve stvari koje radimo? Da izbegnemo neprijatnost' kaže autor popularne knjige o pravljenju proizvoda

‘Zašto radimo sve stvari koje radimo? Da izbegnemo neprijatnost’ kaže autor popularne knjige o pravljenju proizvoda

https://twitter.com/nireyal/status/142363564834752... link-img
avatar Vukašin

Niz tvitova Nira Ejala, autora knjige Hooked, koja predstavlja psihologiju potrošača i načine na koji se mogu kreirati popularni proizvodi, na koje će se korisnici — navući.

Knjiga je odlična, kratak intro u formi TED predavanja je ovde, https://www.youtube.com/watch?v=11dYx_rW_Ks, a zlatno pravilo kod ovih tehnika koje određuje da li si zli manipulator ili dobar igrač je:

"If you believe your product materially improves people’s lives and you are the user, move forward with a clear conscience."

2

ULOGUJ SE I DODAJ KOMENTAR


Registruj ili prijavi.

VIDI POPULARNE POSTOVE


2
0
avatar Jovan pre 20 sati
2
0
avatar Teodora pre 23 sata
5
3
avatar Vukašin pre 4 dana
4
4
avatar Bojan pre 10 dana
6
8
avatar Dubravka pre 8 dana