Rad sa klijentima: Šta ako kasnimo i da li treba da pošaljemo loše/nedovršeno rešenje?

https://comms.coach/blog/zakasniti-ili-poslati-los... link-img
avatar
Jovana
✶ pre 924 dana ✚ pre 932 dana
Communication Consultant

Pitanje sa kojim sam se susrela nebrojeno puta, a zanima me koje su vaše strategije? (videti link za neke od predloženih strategija)

Primetila sam da od izbijanja pandemije u Srbiji, svi imamo drugačiji pristup poslu, a to se, bar u mom slučaju, najviše očitava u radu sa klijentima. Ja imam naručioce posla, ali već par godina radim sa jednim te istim podizvođačima (uglavnom dizajnerima i programerima) i primećujem da je kvalitet usluge drastično opao. Trudim se da usluga koju pružam iz oblasti komunikacija, a uglavnom IT kompanijama, ostane na istom nivou, međutim podizvođači mi u tome sve manje pomažu :)

Zbog toga sam se često pitala da li je bolje javiti se na vreme da kasnim ili da pošaljem neko rešenje za koje znam da nije dobro.

3

DISKUSIJA

Ja kako klijent bih uvek birao transparentnost od izvođača. Kad je ona tu ima više poverenja i možemo zajedno da odlučimo.
Sam klijent verovatno ima istih problema i u svojoj kući i razume da stvari nisu idealne pa ostaje pitanje da li može tebi da veruje da ćeš se sa takvim problemima boriti u njegovom interesu.

2

Vidi još komentara u ovoj diskusiji i pridruži se

Neregistrovani korisnici mogu videti samo jedan komentar — registracija je besplatna i može da traje i samo 10s putem Linkedina. Na ovom postu su još učestvovali:

ULOGUJ SE I DODAJ KOMENTAR


Registruj ili prijavi.

VIDI POPULARNE POSTOVE


1
1
avatar Konstantin pre 12 dana
2
1
avatar Lazar pre 44 dana
2
avatar Vukašin pre 44 dana
6
1
avatar Tamara pre 44 dana
4
avatar Stefan pre 99 dana
99
7
avatar Nevenka pre 113 dana
10
2
avatar Ivan pre 131 dana
1
avatar Ivana pre 197 dana
1
avatar Marko pre 208 dana
4
avatar Daniela pre 252 dana