Rad sa klijentima: Šta ako kasnimo i da li treba da pošaljemo loše/nedovršeno rešenje?

https://comms.coach/blog/zakasniti-ili-poslati-los... link-img
avatar
Jovana
✶ pre 299 dana ✚ pre 307 dana
Communication Consultant

Pitanje sa kojim sam se susrela nebrojeno puta, a zanima me koje su vaše strategije? (videti link za neke od predloženih strategija)

Primetila sam da od izbijanja pandemije u Srbiji, svi imamo drugačiji pristup poslu, a to se, bar u mom slučaju, najviše očitava u radu sa klijentima. Ja imam naručioce posla, ali već par godina radim sa jednim te istim podizvođačima (uglavnom dizajnerima i programerima) i primećujem da je kvalitet usluge drastično opao. Trudim se da usluga koju pružam iz oblasti komunikacija, a uglavnom IT kompanijama, ostane na istom nivou, međutim podizvođači mi u tome sve manje pomažu :)

Zbog toga sam se često pitala da li je bolje javiti se na vreme da kasnim ili da pošaljem neko rešenje za koje znam da nije dobro.

3

DISKUSIJA

Definitivno treba klijenta na vreme upoznati sa bilo kojim zastojima u celom procesu, iz kakvog god razloga se oni desili. Ključna stvar u toj transparentnosti je razvijanje poverenja. E sad, problem koji ti imaš je sa podizvođačima i dok ti jednom ili dva puta možeš da ispeglaš situaciju sa klijentom, sve preko toga je već problematično.

Remote rad definitivno zna da uspori stvari (što je verujem i kod tebe problem) i onda se postavlja pitanje kako da se osiguraš da podizvođači urade posao kako treba i u dogovorenom roku. Ono što se u mom slučaju pokazalo kao efikasan metod za remote saradnju je redovan i stalan kontakt (pogotovo kad osetiš da negde "škripi"): jednostavan i kratak razgovor sa podizvođačem oko toga gde je, šta radi i da li je negde zapelo. Čak i da je sve ok, redovnim održavanjem kontakta sa njima prenosiš im osećaj bitnosti posla i da se njihov rad konstantno prati. Jeste naporno ponekad, jeste da nekima smeta što se svako malo čujete ali posao je posao i TI treba da izađeš ispred klijenta sa informacijama o napretku. Ako podizvođač radi na poslu koji je jako bitan za klijenta/projekat, onda je tvoj posao da se osiguraš da i on ima osećaj da je to bitna stvar a to postižeš kontinuiranom komunikacijom sa njim/njom.

2

Vidi još komentara u ovoj diskusiji i pridruži se

Neregistrovani korisnici mogu videti samo jedan komentar — registracija je besplatna i može da traje i samo 10s putem Linkedina. Na ovom postu su učestvovali:

ULOGUJ SE I DODAJ KOMENTAR


Registruj ili prijavi.

VIDI POPULARNE POSTOVE


1
avatar Stefan pre 22 sata
2
4
avatar Anon pre 7 dana