Pitanje sa kojim sam se susrela nebrojeno puta, a zanima me koje su vaše strategije? (videti link za neke od predloženih strategija)
Primetila sam da od izbijanja pandemije u Srbiji, svi imamo drugačiji pristup poslu, a to se, bar u mom slučaju, najviše očitava u radu sa klijentima. Ja imam naručioce posla, ali već par godina radim sa jednim te istim podizvođačima (uglavnom dizajnerima i programerima) i primećujem da je kvalitet usluge drastično opao. Trudim se da usluga koju pružam iz oblasti komunikacija, a uglavnom IT kompanijama, ostane na istom nivou, međutim podizvođači mi u tome sve manje pomažu :)
Zbog toga sam se često pitala da li je bolje javiti se na vreme da kasnim ili da pošaljem neko rešenje za koje znam da nije dobro.
Ja kako klijent bih uvek birao transparentnost od izvođača. Kad je ona tu ima više poverenja i možemo zajedno da odlučimo.
Sam klijent verovatno ima istih problema i u svojoj kući i razume da stvari nisu idealne pa ostaje pitanje da li može tebi da veruje da ćeš se sa takvim problemima boriti u njegovom interesu.
Neregistrovani korisnici mogu videti samo jedan komentar — registracija je besplatna i može da traje i samo 10s putem Linkedina. Na ovom postu su još učestvovali: