Pregled Product Led Growth-a u cybersec industriji, gde oko 20% kompanija sledi ovaj model

https://ventureinsecurity.substack.com/p/h1-2022-c... link-img
avatar

Analiza preko 800 cybersecurity kompanija i opažanje trendova – gde se PLG javlja i kod kakvih proizvoda, kako se postiže rast, kada se PLG napušta, i kako zbog svih procesa izgleda celo tržište.

Zahtevan za čitanje zbog panoramskog pregleda, ali evo nekih teza koje se obrazlažu u tekstu:

2

DISKUSIJA

Ne znam konkretno za cybersec industriju i možda je tamo drugačije, ali čini mi se da je PLG u poslednje vreme pogrešno shvaćen i hajpovan kao end-all rešenje za rast (+ često je to samo jedna stvar poput freemium modela).

Enterprise dilovi su i dalje živi i zdravi, naš startap radi sve stvari koje ovaj članak kaže da se više ne rade—network, events, večere itd. Na kraju i Figma kao najsvetliji primer PLG koji svi spominju zatvara svoje najveće klijente preko Sales tima. 🤷‍♂️

1

ULOGUJ SE I DODAJ KOMENTAR


Registruj ili prijavi.

VIDI POPULARNE POSTOVE


99
6
avatar Nevenka pre 15 dana
1
avatar Ivana pre 23 dana
1
avatar Marko pre 34 dana
4
avatar Daniela pre 78 dana
6
12
avatar Nikola pre 80 dana
13
4
avatar Vukašin pre 94 dana
5
avatar Vukašin pre 115 dana
2
avatar Vukašin pre 132 dana
21
avatar Vukašin pre 133 dana
4
avatar Djordje pre 135 dana