„Mogu li Facebook i Instagram da sruše nečiji biznis i koje su alternative?”

„Mogu li Facebook i Instagram da sruše nečiji biznis i koje su alternative?”

https://biznis.rs/vesti/srbija/mogu-li-facebook-i-... link-img
avatar

Iz članka:

Društvene mreže Facebook i Instagram i aplikacija za dopisivanje WhatsApp, koje su u ponedeljak zabeležile rekordni kvar u svojoj istoriji kada nakon pada nisu radile punih sedam sati, izazvale su zabrinutost svih onih koji ove digitalne alate koriste u poslovne svrhe.

„Na kraju, svi se bave prodajom. Bilo da je to sportska oprema, tehnika, edukacija ili igrice, ukoliko se oslanjate jedino na društvene mreže vaš biznis može da bude u problemu, s obzirom na to da njegov opstanak u potpunosti zavisi od društene mreže koju ste izabrali. Nedavno dešavanje i pad društvenih mreža Facebook i Instagram, kao i WhatsApp-a, pravi je dokaz da ukoliko društvene mreže koristite u poslovne svrhe, ne treba da bazirate celokupan biznis prema njima... Društvene mreže je potrebno zameniti svojim sajtom ili aplikacijom. To treba da urade svi, ne samo zbog ovih situacija, već zbog unapređenja svog poslovanja. Kreirajte svoj sajt ili online prodavnicu i sav saobraćaj (plaćeni i organski) preusmerite na nju. Na ovaj način vi držite sve konce u svojim rukama. A zatim možete da analizirate odakle dobijate naviše poseta i prodaja, šta potencijalni kupci najviše gledaju – a ne kupuju, šta se pretražuje na vašem sajtu, gde se ulaganje isplati – a gde ipak ne. I još mnogo toga. Prodaja preko društvenih mreža treba da bude, ali i ostane, odličan dodatak vašim kanalima prodaje, ali se potrudite da ne zavisite od njega”, istakao je Ivan Tanasković, specijalista za e-commerce poslovanje.

Kako to obično biva u igri krupnih igrača, najviše gube oni najslabiji, pa bi u slučaju nestanka društvenih mreža najgore prošli mali biznisi, zbog čega naglašava da one nikako ne bi trebalo da budu jedini kanal koji koriste mali biznisi, ističe Ivana Ćirković, koja se bavi digitalnim marketingom:

“Najviše bi bili pogođeni oni koji se bave direktnom prodajom, a to su najčešće mali biznisi. Činjenica je da su preduzetnici i male firme sveprisutni na mrežama i prodaju pomoću njih. Da, društvene mreže su itekako korisne i za tu svrhu, ali ne bi trebalo da su i jedini kanal za promociju i prodaju, upravo zbog razloga koji smo imali prilike da doživimo pre dva dana”, ističe Ćirković.

1

ULOGUJ SE I DODAJ KOMENTAR


Registruj ili prijavi.

VIDI POPULARNE POSTOVE


avatar Vukašin pre 7 sati
1
avatar Nikola pre 12 sati
avatar Nikola pre 11 sati
1
avatar Nikola pre 14 sati
1
2
avatar Nikola pre 4 dana
1
1
avatar Jovana pre 16 sati
avatar Nikola pre 17 sati
1
1
avatar Nikola pre 15 dana
1
avatar Nikola pre 4 dana
1
avatar Aleksandar pre 4 dana