ProductDock lansira novi event, Logout Days, koji je osmišljen u vidu vikenda punog zabave, interaktivnih radionica, zdrave hrane, upoznavanja ljudi, opuštajućih aktivnosti i wellbeing saveta u divnoj prirodi Vojvodine. Događaj se održava 3. i 4. septembra na prostoru Mokrin House-a u Mokrinu, a prijave su otvorene do poslednje nedelje avgusta.
Želja nam je da okupimo ljude iz IT zajednice koji traže odmor od užurbanog stila života. Verujemo da ovakvi događaji treba da budu mesto koje inspiriše i gde se otkrivaju nove informacije. Ovaj event povezuje Product ownere, Product menadžere, Developere i UX/UI dizajnere iz industrije razvoja digitalnih proizvoda, kako bi svi mogli da se upoznaju i ostvare konekcije.
Tema ovogodišnje konferencije je razvoj digitalnih proizvoda, a tri glavne interaktivne radionice su osmišljene kao otvorena diskusija. Na taj način svi učesnici imaju priliku da podele svoje mišljenje i iskustvo.
Product teme kojima smo odlučili da se bavimo ovaj put su proces validacije ideje koju će predstaviti Nemanja Vasiljević, simulacija dizajn sprinta sa Milicom Živkov, a tu je i sesija gde delimo svoje iskustvo u razvoju digitalnih proizvoda uz Bruna Raljića.
Vreme između glavnih sesija posvećeno je drugim temama koje se ne tiču kodiranja ali su bitne za naš svakodnevni život, tako da se u pauzama od product sesija mogu bukirati privatne petnaestominutne wellbeing konsultacije i dobiti personalizovani saveti od naših gostiju. Tu je Anja Radoičić Vučićević za razgovor na temu psihološke sigurnosti, Karolina Herbut za savetovanje o finansijskom planiranju i Josip Bošnjaković za rad na soft skills veštinama. Svi učesnici će imati priliku da prisustvuju svim wellbeing konsultacijama ukoliko su zainteresovani za sve tri teme.
Umesto klasične konferencije, želimo da napravimo nešto što će omogućiti ljudima da izraze svoje mišljenje i opažanja kao i da podele svoju priču. Zato smo odlučili da Logout Days bude događaj manjeg obima i da sesije budu u stilu aktivnih radionica, umesto predavanja. Takođe, precizirali smo temu svake sesije kako bi ljudi koji izraze želju da dođu mogli da stvore jasna očekivanja o sesijama.
Cilj ovog događaja je da doprinese svakom učesniku kako bi se svi vratili na posao u ponedeljak osveženi, inspirisani i nadahnuti. Ovogodišnji Logout Days je potpuno besplatan za sve učesnike. Više informacija dostupno je na zvaničnom sajtu događaja, a prijave za učešće možete popuniti putem ovog linka.
Takođe, sve bitne informacije se mogu dobiti i na socijalim mrežama ovog događaja, Instagramu, Facebooku, Twitteru i LinkedInu.
Bilo je vrh 🎯 Hvala na gostoprimstvu