Konferencija CGA Belgrade, online i uživo 23-4 septembra

https://cgabelgrade.com/ link-img
avatar

Međunarodna konferencija kompjuterske grafike i digitalnih umetnosti, CGA Belgrade, se posle skoro tri godine online aktivnosti vraća pod sloganom Remodeling the Future. Program prvog dana konferencije (23. septembra) biće besplatno dostupan za praćenje na sajtu CGA od 15 časova, dok publiku drugog dana (24. septembra) očekuje celodnevni program u tri sale uživo u mts Dvorani. 

Veliki deo programa fokusiraće se na Unreal Engine, u kome je nastala virtuelna scenografija prvog, online dana konferencije. Na ovom poduhvatu radilo je dvanaestoro mladih umetnika, inače polaznika letnje laboratorije za kreiranje virtuelnih okruženja pod okriljem Crater Training Centra, a pod mentorstvom iskusnih profeionalaca iz šireg spektra kreativnih industrija. Virtuelnu CGA pozornicu prvog dana konferencije zauzeće predavači iz Australije, Velike Britanije i SAD od kojih neki dolaze iz najvećih studija za razvoj video igara kakvi su Epic Games, kreatori hit naslova Fortnite, i Playstudios, Tetrisov novi dom. 

Drugi dan konferencije u mts Dvorani otvoriće predavanje Nicky Gogan, irske producentkinje dokumentarnih i igranih filmova koja je svoju karijeru zaokrenula ka upotrebi inovativnih rešenja u razvoju animiranih filmova. Publika u Beogradu će imati priliku da ponovo čuje Victora Pereza i njegovo inspirativno predavanje o umetnosti, nauci i tehnologiji konceptualizacije svetla, koje je nedavno održao za Pixar studio. Pored njih, tu će biti i francuska umetnica video igara Camille Soual, dramaturg Ivan Stančić, stručnjak za AI generisana dela Miroslav Kostić, kao i predstavnici uspešnih domaćih studija za vizuelne efekte Crater Studio i Digital Asset Tailors

Gosti konferencije će pričati o najaktuelnijim projektima u industriji zabave, o tehnološkim inovacijama, virtuelnoj produkciji i vizuelnim efektima na filmu, razvoju video igara, dizajnu iskustva gledalaca, te sve češćem uplitanju veštačke inteligencije u umetničku praksu. Deliće se znanje, profesonalni saveti i iskustva, razgovaraće se o pomeranju granica u razvoju talenata, ali i redefinisanju odnosa između biznisa i kreativnosti –  i to sve besplatno, uz neophodnu registraciju posetilaca na sajtu cgabelgrade.com

Celokupni program CGA Belgrade podeljen je u tri celine, te publiku i u druge dve konferencijske sale očekuje bogat sadržaj koji uključuje tehničke sesije pod palicom eksperata iz softverskih kompanija Autodesk i Side FX, edukativni program za mlade stvaraoce, te serija korisnih sesija osmišljenih sa ciljem da vlasnicima malih studija obezbedi znanje i alate za unapređivanje poslovnih modela.

Pored glavnog dela programa, u planu je i nekoliko ekskluzivnih radionica i masterklasova u Crater Training Centru. Čitav program možete pronaći na sajtu konferencije koji se svakodnevno puni novim informacijama.

Program konferencije se već dugi niz godina realizuje u partnerstvu i uz sponzorsku podršku kompanija 3Lateral/Epic Games, Autodesk, PMO, Mad Head Games, Playstudios Europe, Crater Studio, Side FX, Foundry, Chaos Group i DAT, dok će njeni novi partneri, Elder, Atomic Visual i Ovation BBDO publici omogućiti besprekorno digitalno iskustvo. Konferencija CGA Belgrade 2022 podržana je od strane Ministarstva kulture i informisanja Republike Srbije, Ambasade Republike Irske i učestvuje u superklaster inicijativi Creative Tech Serbia, podržanoj od strane projekta Srbija inovira koji sprovodi ICT Hub iz Beograda, uz podršku USAID-a. 

Konferenciju CGA Belgrade osnovali su 2017. godine Crater Training Center, Srpska filmska asocijacija i portal VFX Serbia. 

1

ULOGUJ SE I DODAJ KOMENTAR


Registruj ili prijavi.

VIDI POPULARNE POSTOVE


2
avatar Petar pre 4 sata
1
avatar Vukašin pre 5 sati
7
2
avatar Anon pre 13 sati
6
avatar Ivan pre 2 dana
2
avatar Miloš pre 2 dana
1
4
avatar Vukašin pre 2 dana
7
36
avatar Vukašin pre 4 dana