Povod u linku gore; meni je bilo iznenađenje da postoje ljudi koji ovako razmišljaju, veoma mi je neintuitivno, iako sa naknadnim promišljanjem njihovih stavova dolazim blizu toga da skapiram.
1) Čini mi se da dosta ljudi u mom okruženju razmišlja slično meni, pa za vas koji se slažete sa autorom originalnog posta, meni bi koristilo da nam pomognete da skapiramo šta je problem sa slanjem Calendlyja.
2) Za ljude koji se bave bizdevom, posebno odavde ka inostranstvu, da li koristite Calendly ili ne jer ste identifikovali ovaj rizik, i da li koristite neku alternativu zbog toga?
Ispod embed tvit-eseja koji je započeo ovu diskusiju i još jedan tvit koji je sličan mom utisku.
‘Calendly’ Etiquette is The Most Raw / Naked Display of Social Capital Dynamics in Business. pic.twitter.com/GEdYj6J6Rt
— sam lessin (@lessin) January 26, 2022
Dunking on people who send @Calendly links is such a bad take.
It says when I am available.
It lets the other person pick a time that works for them at their leisure.
It does not rule out figuring out an alternative.
It eliminates 5 emails and 15 minutes of attention span.— Marko Anastasov (@markoa) January 27, 2022
Nije baš toliki problem koliko originalni post tvrdi, ali definitivno postoji neki power move tu, mnogi su to iskusili ranije. Tako da nisu u pravu ni ljudi koji potpuno poništavaju originalni post samo zato što oni nemaju taj issue. :)
Jedan lik je napravio čitav biznis bukvalno na osnovu izbegavnaja tog awkward Calendly momenta i odlično mu ide: https://savvycal.com
Originalni landing page (dok se zvao Mightycal), bitno zbog teksta: https://web.archive.org/web/20200709233234/https://mightycal.com/
Podcast gde najavljuje product i priča upravo o ovom problemu koji imaju mnogi calendly korisnici jer ih je intervjuisao (na 00:01:45):
https://share.fireside.fm/episode/v-d94RjH+LN5INQ2O
Neregistrovani korisnici mogu videti samo jedan komentar — registracija je besplatna i može da traje i samo 10s putem Linkedina. Na ovom postu su učestvovali: