Na poslednjem product događaju u decembru sam se priključila jednom delu ekipe koji je diskutovao o različitim alatima koje koriste za pohranjivanje, sortiranje i podsećanje različitih beležaka iz online i offline života i posla.
Skapirala sam da je moj pristup tim aktivnostima problematično neorganizovan i random, pa sam u fazonu da isprobam neke od alata koji su dobri, kvaka je što nisam pripisala ni zapamtila nijedan sem Notiona koji sam već koristila 😅
Moj trenutni “sistem” podrazumeva Slek za sitnije beleške i korisne linkove (sama sebi šaljem poruke), Google docs za neke sadržajnije beleške, i nativnu iOS Notes aplikaciju za neke random slučajeve.
Elem, šta se vama pokazalo kao najbolje?
Notion, uz nekoliko pokušaja konačno samo počeo da ga koristim svakodnedno, jedini način je bio da i privatno i poslovno neke stvari prebacim na njega.
šta ti je glavna vrednost koju ti daje u poredjenju sa drugim alatima koje si koristio? pitam pošto mi na osnovu toga što si više puta pokušavao da ga koristiš i vraćao si mu se, govori da si imao na umu neki očekivani benefit zbog kog si istrajao
Neregistrovani korisnici mogu videti samo jedan komentar — registracija je besplatna i može da traje i samo 10s putem Linkedina. Na ovom postu su još učestvovali:
Srđan Despić
UX/UI Designer
Marko Arsić
CEO @ HypeTech / Founder of HypeTech Education / Lecturer @ ReactWeek.dev / Independent Tech Consultant / Helping companies set up teams and standardize the development process
Marko Božić
Software Developer at HypeTech
Stefan Alidini
Content Editor, Translator, PhD Candidate at University of Belgrade
Anon
Vukašin Stojkov
Founder at Tesla Nation, Startit
Nikola Stojanović
Making people smile since 1986 | Sales, Procurement, Marketing, Project / Product Management, Business Analytics, Finance
Nevenka Rangelov
Director of entrepreneurship development at Startit
Strahinja Rodić
Product Manager @ Azure Data | Microsoft