Video u kome dva YouTube kritičara uređaja predstavljaju 5 načina na koje firme koje proizvode i prodaju razna sokoćala nastoje da dobiju što više što pozitivnijih kritika.
Link preko Stivena Sinofskog, koji je radio u Microsoftu od 1989. do 2012. i tvrdi da su te taktike iste oduvek, dobar niz na https://twitter.com/stevesi/status/1432756757374197765
Uvek se setim ovog teksta Paul Graham-a koji mi je dosta promenio pogled na stvari i dosta naučio kako da posmatram sve što čitam: http://paulgraham.com/submarine.html. Delim, možda i ostalima bude zanimljivo ako ne znate!
Hvala za ovo, mislio sam da sam ih sve pročitao ali mi je ovaj promakao, baš sam bio iznenađen ovim: "Our startup spent its entire marketing budget on PR: at a time when we were assembling our own computers to save money, we were paying a PR firm $16,000 a month."
Skoro sam slušao ovaj podkast gde je CEO rekao da mu je najveće žaljenje što se na početku nije više fokusirao na PR https://www.nfx.com/post/billion-dollar-marketplace-thumbtack/
Neregistrovani korisnici mogu videti samo jedan komentar — registracija je besplatna i može da traje i samo 10s putem Linkedina. Na ovom postu su još učestvovali: