Kako B2C hardverske firme manipulišu kritike o novim proizvodima

Kako B2C hardverske firme manipulišu kritike o novim proizvodima

https://www.youtube.com/watch?v=9V0lXIK9DZQ link-img
avatar Stefan

Video u kome dva YouTube kritičara uređaja predstavljaju 5 načina na koje firme koje proizvode i prodaju razna sokoćala nastoje da dobiju što više što pozitivnijih kritika.

Link preko Stivena Sinofskog, koji je radio u Microsoftu od 1989. do 2012. i tvrdi da su te taktike iste oduvek, dobar niz na https://twitter.com/stevesi/status/1432756757374197765

2

DISKUSIJA

avatar Branko

Uvek se setim ovog teksta Paul Graham-a koji mi je dosta promenio pogled na stvari i dosta naučio kako da posmatram sve što čitam: http://paulgraham.com/submarine.html. Delim, možda i ostalima bude zanimljivo ako ne znate!

0

Vidi još komentara u ovoj diskusiji i pridruži se

Neregistrovani korisnici mogu videti samo jedan komentar — registracija je besplatna i može da traje i samo 10s putem Linkedina. Na ovom postu su učestvovali:

ULOGUJ SE I DODAJ KOMENTAR


Registruj ili prijavi.

VIDI POPULARNE POSTOVE


2
0
avatar Jovan pre 21 sat
2
0
avatar Teodora pre 24 sata
5
3
avatar Vukašin pre 4 dana
4
4
avatar Bojan pre 10 dana
6
8
avatar Dubravka pre 8 dana