Kako B2C hardverske firme manipulišu kritike o novim proizvodima

https://www.youtube.com/watch?v=9V0lXIK9DZQ link-img
avatar

Video u kome dva YouTube kritičara uređaja predstavljaju 5 načina na koje firme koje proizvode i prodaju razna sokoćala nastoje da dobiju što više što pozitivnijih kritika.

Link preko Stivena Sinofskog, koji je radio u Microsoftu od 1989. do 2012. i tvrdi da su te taktike iste oduvek, dobar niz na https://twitter.com/stevesi/status/1432756757374197765

3

DISKUSIJA

Uvek se setim ovog teksta Paul Graham-a koji mi je dosta promenio pogled na stvari i dosta naučio kako da posmatram sve što čitam: http://paulgraham.com/submarine.html. Delim, možda i ostalima bude zanimljivo ako ne znate!

Vidi još komentara u ovoj diskusiji i pridruži se

Neregistrovani korisnici mogu videti samo jedan komentar — registracija je besplatna i može da traje i samo 10s putem Linkedina. Na ovom postu su još učestvovali:

ULOGUJ SE I DODAJ KOMENTAR


Registruj ili prijavi.

VIDI POPULARNE POSTOVE


1
1
avatar Konstantin pre 11 dana
2
1
avatar Lazar pre 43 dana
2
avatar Vukašin pre 43 dana
6
1
avatar Tamara pre 43 dana
4
avatar Stefan pre 97 dana
99
7
avatar Nevenka pre 111 dana
10
2
avatar Ivan pre 129 dana
1
avatar Ivana pre 195 dana
1
avatar Marko pre 206 dana
4
avatar Daniela pre 251 dana