Natalija Čorbić iz Pioniri Communications priča u DigiTalk podcastu o istraživanju Social Serbia 2021. Slična istraživanja sprovode već 5 godina na reprezentativnom uzorku korisnika interneta u Srbiji. Stvari koje mogu da se nađu u istraživanju: za koje svrhe se najviše koristi internet, koje društvene mreže se najviše koriste, koliko se koristi e-trgovina, u kojoj meri se veruje influenserima, reklamama itd. Link do celog istraživanja: https://pioniri.com/sr/socialserbia2021/
Svakako za pohvalu i podstrek; način prikaza rezultata je simpatičan, iako se na trenutke očekuje od korisnika da sačeka završetak animacije da bi došao do konkretnih brojki. No, ok, reč je o šarenom pregledu; premijum izveštaj je takođe dostupan.
Iz opisa nalaza se mogu naslutiti interesantniji rezultati: razvrstani u starosne grupe. Bilo bi kul da je i više naznačeno šta čini taj premim sadržaj, te da li ima i nekih uporednih analiza i zaključaka.
Što me dovodi do pitanja: šta bi mogli da zaključimo na osnovu ovoga - i na kojoj jednoj stvari bi trebalo da radimo kao kolektiv da je promenimo?
Off topic: bilo bi kul imati raw open-data friendly podatke istraživanja.