Događaji koji su obeležili poslovanje društvenih mreža u protekloj nedelji

Događaji koji su obeležili poslovanje društvenih mreža u protekloj nedelji

avatar Luka

- “ F**k You Pay Me “ – FYPM platforma iliti GlassDoor za influensere kako je većina naziva je nova platforma na kojoj influenseri mogu da ostave utiske o saradnji sa određenim brendom kao I visinu naknade koju su ostvarili za objavu. Platforma je postala popularna preko noći i više od 1500 influensera je ostavilo komentare za preko 2000 brendova u prvom mesecu poslovanja
- TikTok se pridružio drugim društvenim mrežama i krenuo je sa testiranjem story opcije u određenim državama, dok je prošle nedelje twitter ugasio story opciju, odnosno " Fleets " na svojoj platformi.
- Whatsapp je dodao opciju slanja slika I vide-a koji nestaju nakon 24h
- Partnerstvo izmedju American Airlines-a i TikTok-a će omogućiti besplatno gledanje 30 minuta vide-a svim putnicima u toku leta sa ovom kompanijom
- Youtube je uspostavio fond od 100 miliona dolara za svoju novu “ Youtube Shorts “ funkciju, gde će svakog meseca nagrađivati hiljade najgledanijih videa kako bi se takmičio sa TikTok-om sa obzirom na to da je najveća prepreka do sad bila upravo to što nije postojala nikakva vrsta monetizacije za " Shorts "
- Quora je pokrenula svoj Quora+ servis koji ce omogućiti korisnicima da zarade od postavljanja odgovara na ovoj platformi.
- Twitter je najavio novu opciju koja će vam pomoći da lakše obrišete veći broj pratilaca odjednom

2

DISKUSIJA

avatar Vukašin

Fasciniran sam celim creator economy fenomenom, to mi ne bi palo na pamet da će da se desi https://www.cbinsights.com/research/report/big-tech-famga-creator-economy/

0

ULOGUJ SE I DODAJ KOMENTAR


Registruj ili prijavi.

VIDI POPULARNE POSTOVE


2
0
avatar Jovan pre 21 sat
2
0
avatar Teodora pre 24 sata
3
2
avatar Nikola pre 2 dana
5
3
avatar Vukašin pre 4 dana
4
4
avatar Bojan pre 10 dana
6
8
avatar Dubravka pre 8 dana