Danas u 18h — "Tapni: Kako smo za 6 meseci uspeli da lansiramo proizvod na internacionalno tržište"

Danas u 18h — “Tapni: Kako smo za 6 meseci uspeli da lansiramo proizvod na internacionalno tržište”

https://www.youtube.com/watch?v=zus7ovRKyb0&ab_cha... link-img
avatar

Mihajlo Nikodijević će se od 18h osvrnuti na temu kako su za samo 6 meseci uspeli da lansiraju svoj proizvod na internacionalno tržište. 

Događaj možete pogledati na linku, a on je odvojio svoje vreme da odgovori na sva vaša pitanja ovde.

DISKUSIJA

avatar
Anonimno
✚ pre 29 dana

Interesantna priča zaista. Ovo su neke ključne tačke iz priče koje bih ja izdvojio:

1. Posle završenog fakulteta u Beču, 2019. Mihajlo, njegov brat i najbolji prijatelj pokreću marketinšku aplikaciju za gastronomiju i hotele, gde se gosti prijavljuju za pristup internetu. Onda je došla korona i prisilila ih na pivot. Prvo su razmišljali o tome da lansiraju nešto za dostavu hrane, ali su brzo shvatili da je konkurencija prevelika.

2. Istovremeno, iskustvo rada u američkom startapu Morfe (token, kriptovaluta) uverilo ih je da imaju mogućnosti i kapaciteta za rad na kompleksnim projektima, da su prevazišli prvi startap i da je možda vreme da pokrenu nešto internacionalno. Svojevremeno su razmišljali da ponude nešto slično Tapniju u vidu loyalty kartica svojim klijentima na osnovu NFC tehnologije.

3. Prva iteracija proizvoda zvala se CardAbout, i to je bila kartica koja je trebalo da zameni papirne vizit-kartice. Međutim, pošto mnoge stvari mogu imati NFC tehnologiju (privesci, stikeri, itd.), promenili su strategiju. Tražili su ime koje sadrži engleski glagol tap, slobodni .com domen i društvene mreže, i na kraju se odlučili za Tapni.

4. Poučeni prethodnim iskustvom, gde su prethodni proizvod razvijali godinu dana dok nije imao sve opcije kao konkurencija i bili maksimalno usredsređeni da sve obave pre izlaska na tržište, sam Tapni lansiran je sa najprostijim MVP-jem. Čak nisu osnovali novu firmu, kako bi lansirali proizvod što brže, i suosnivač danas preporučuje svim startapima da postupe slično, jer je jedna od njvažnijih stvari po njemu da se za proizvod što pre čuje.

5. Ta strategija se isplatilla — reakcije na društvenim mrežama dovele su do viralnih videa i pomogle Tapniju da se izdvoji iz konkurencije. Pored toga, iskustvo na nemačkom tržištu pomoglo im da razumeju koje su najbolje marketinške kampanje i kako najbolje mogu da prezentuju proizvod, što je pomoglo da i njihov partner u Meksiku napravi sjajan proboj na tom tržištu.

6. Sada se zahvaljujući podršci DSI posvećuju razvijanju biznis plana, sele se u Srbiju, i posvećuju rešavanju logističkih problema, ali i razvijanju Tapni rešenja za korporacije i upotrebe u biznis svrhe, poput lakšeg poručivanja kartica i bolje administracije karticama, upravljanje podacima i prikupljanju statistike, itd.

2

Vidi još komentara u ovoj diskusiji i pridruži se

Neregistrovani korisnici mogu videti samo jedan komentar — registracija je besplatna i može da traje i samo 10s putem Linkedina. Na ovom postu su učestvovali:

ULOGUJ SE I DODAJ KOMENTAR


Registruj ili prijavi.

VIDI POPULARNE POSTOVE


avatar Vukašin pre 14 sati
avatar Stefan pre 23 sata
1
avatar Nikola pre 2 dana
avatar Nikola pre 2 dana