Kao news hound ja ga čačkam neko vreme i redovno hranim algoritam da bih mu dao šansu, ali me rezultati za sada nisu oduševili.
Jesam otkrio neke interesantne izvore, ali logika preporuka za sada podseća na Google News – otprilike, ko ijednom klikne na vest sa američke političke scene, automatski 6x dnevno dobija notifikacije vezane samo za to.
Za one koji možda ne prate, Artifact je AI-based newsfeed aplikacija osnivača Instagrama, Stratechery je skoro objavio interesantan intervju sa njima.
Nisam do sada pokusala ali deluje zanimljivo!
Imas mozda neke tips and tricks za 1st time korisnike?
Koliko sam uspeo da pohvatam, algoritam prati publikacije na koje se klikće, i kojoj oblasti/temi pripadaju i na osnovu toga gradi preporuke i šalje notifikacije. Video sam da mere i procenat čitanja, ali ne deluje mi da to koriste za sada. Za početak bih preporučio svesno kliktanje na dobre stvari, i pogotovo izdašno korišćenje thumbsdown-a za nepoželjne stvari, to bi trebalo da jasnije prenese poruku i smanji push spam. Ja nekad kliknem i iskrolujem vest koju sam video i pročitao negde drugde samo da izdresiram algoritam.
Pošto su u izboru publikacija i paywall sajtovi, oni mogu da se bustuju tako što se obeleži da postoji subskripcija. Ja lično ih gasim ili mutiram na 30 dana. Najpre jer ne želim da im dajem login podatke, a dodatno, pošto sama aplikacija (bar na Androidu) ne prepoznaje da imam instalirane druge news aplikacije, ona ih nikad ne otvara. Ako npr. WSJ postoji na telefonu, Artifact će uvek otvarati vest kod sebe u nekom internom brauzeru. Postoji reader mode koji nekad pomogne da se to zaobiđe, ali ne radi svuda.
Sve u svemu, za par dana se dođe do optimalnog nivoa preporuka za koje je app sposobna, sad da li je to dovoljno, kako kome. :D Osnivači su više puta naglašavali da žele curated pristup i ne žele da se svakakve stvari tamo pojavljuju, tako da samo probrane stvari mogu da se vide, suštinski. Meni je za sada pomalo siromašno, i vidim da su prioritet social engagement funkcije, ali čekam da vidim šta će biti dalje.
Neregistrovani korisnici mogu videti samo jedan komentar — registracija je besplatna i može da traje i samo 10s putem Linkedina. Na ovom postu su još učestvovali: