SrediMe — Novi startap Donesi.com tima će vam pomoći da zakažete termine kod frizera i kozmetičara

SrediMe je internet servis koji će pojednostaviti zakazivanje termina u salonima lepote, na sličan način kao što nam je Donesi.com olakšao naručivanje hrane.

Nevenka Rangelov - 1. Decembar, 2016.

Ekipa koja je sa svojim prvim preduzetničkim poduhvatom, Donesi.com uspela da zatvori ceo ciklus od pokretanja internet biznisa, njegovog vođenja do prodaje, krenula je u novi preduzetnički poduhvat.

SrediMe je internet servis koji teži da pojednostavi zakazivanje termina u salonima lepote, na sličan način kao što nam je Donesi.com olakšao naručivanje hrane.

Osnivačica, Ivana Zirojević, otkrila nam je da su na ideju za pokretanje ovog biznisa došli vodeći se mišlju da je ovakva usluga potrebna ljudima, ali i ugledanjem na slične biznis modele u drugim evropskih zemljama.

Moj prvi problem je bio kako da sa punim radnim vreivana_zirojevicmenom i četvoro dece nađem vreme za kozmetički ili frizerski salon koji je odgovarajućeg kvaliteta i cene, a zatim i da taj salon ima termin koji meni odgovara. Onda sam shvatila da to može da bude dobar biznis model i kada smo malo istražili inostrana tržišta, videli smo da postoje slični biznisi u zapadnoj Evropi.

Preko sajta sredime.rs možete videti usluge koje nude frizerski i kozmetički saloni i spa centri, kao i cenovnik i utiske korisnika.

Sadržaj je razvrstan u nekoliko kategorija koje će vam olakšati traženje željene usluge. Posebno su izdvojeni saloni koji rade nedeljom i tokom praznika, kao i frizerski saloni za muškarce. Još jedna zgodna opcija jeste galerija fotografija u kojoj možete potražiti inspiraciju za svoj izgled.

Usluga je trenutno dostupna samo na teritoriji Beograda, ali će uskoro moći da je koriste i Novosađani i stanovnici ostalih većih gradova u Srbiji. Kako Ivana kaže, ponuda stalno raste. Još pre otvaranja servisa imali su dogovor sa pedesetak salona, a svakodnevno dobijaju nove.

Iskustvo sa Donesi.com

Ivana je zajedno sa svojim mužem osnovala i vodila kompaniju Donesi.com, koju je pre dve godine kupio globalni servis Foodpanda. Donesi.com je nakon akvizicije zadržao relativno istu ekipu, ali su nakon dve godine, koliko su ostali da vode kompaniju, Ivana i Vladan želeli da pokrenu nešto novo.

Nakonivana_zirojevic prodaje Donesi i uspešno izvršene tranzicije na novi menadžment, bili su nam potrebni novi izazovi.

Mi smo u poslovnom smislu preduzetnici, volimo nove projekte i razvoj biznisa, dok je rad za stabilnu inostranu kompaniju zanimljiv na neko vreme, ali ne i kao duža karijera.

Dugogodišnje iskustvo vođenja uspešnog internet biznisa svakako će im olakšati naredne korake u razvoju nove poslovne ideje.

SrediMe je takođe platforma sa velikim brojem korisnika sa obe strane, i salona i kupaca, a to nije trivijalno za organizaciju. Zato prethodnih 10 godina u Donesi pomaže, pre svega u organizovanju posla sa tako velikim brojem potencijalnih klijenata i u predviđanju razvoja tržišta.

Konkurencija i naredni koraci

U regionu postoje slični servisi (kao što je Zumzi.com), ali plan je da se SrediMe u odnosu na konkurenciju izdvoji pre svega dobrim softverom, pouzdanom uslugom i podrškom kupcima, ali i salonima. Ukoliko sve bude išlo kao što je očekivano, i ovaj servis će, kao i Donesi.com verovatno postati regionalno dostupan.

Naredni koraci koje će preduzeti odnose se na ozbiljnije reklamiranje servisa i širenje baze salona i korisnika. Takođe planiraju da uskoro izbace i mobilnu aplikaciju namenjenu korisnicima.

ivana_zirojevicBiće potrebno malo vremena dok potencijalni korisnici shvate sve prednosti nove tehnologije na ovom tržištu. Stoga planiramo da kroz sam marketing edukujemo tržište i usmerimo pažnju ljudi na upotrebu novih tehnologija. Što se tiče salona, nadamo se da će naše postojanje osetiti kroz bolju prodaju svojih usluga i informisanije kupce.